غیر لبخند کفر است

تیک تاک قلبم را می شنوم

 

۰

 

۰

 

پرنده کوچک غریبانه می خواند گاه گاهی

 

یک آواز غم آلود تکراری

 

۰

 

۰

 

چو اینک

 

۰

 

۰

 

 

نمی گویمت چه!!!

 

نگاه گفت :  غمش را

 

چشم گفت : سکوتش را

 

دلواپسی فردا

 

یا امروز

 

چه فرق می کند

 

- جز آنچه زاده خود ماست چی می تواند در رسد؟؟؟-

 

احمقانه است

 

نمی گویمت چرا!!! 

 

خدایی گر داری

  

 

اگر هست 

 

 

غیر لبخند کفر است

 

نمی گویمت چرا!!! 

 

 

گر همیشه با تو

 

درون توست 

 

  همه جا

 

غیر لبخند کفر است 

 

 

گر ازآن اویی

 

و او از آن تو

 

غیر لبخند کفر است 

 

 

گر مرا می نگرد 

 

گر هر آنچه هست آفریده اوست 

 

غیر لبخند کفر است

 

گر همچنان فرصت باقی است

 

غیر لبخند کفر است 

 

 

گفته ام

 

بارها

 

روزگارم دفتری است

 

وصف جستجویش 

 

 «گر به یاد من باشید به یاد شمایم ... بقره ۱۵۲ )

 

 

اگر لبخند نزنی .... 

نظرات 8 + ارسال نظر
ارتباط دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

منم دیگه......بابا من ن ن ن دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:54

نویسنده ی ترک.....:

شب بود و خورشید به روشنب می درخشید



پیر مردی جوان یکه و تنها همرا ه با خانواده اش در

سکوت گو ش خراش شب قدم زنان استاده بود بو

حامد سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:09 http://deltalogo.blogfa.com


در گذر گاه زمان خیمه شب بازی دهر

با همه شیرینی و تلخی خود می گذرد

عشق ها می میرند

رنگها ،رنگ می بازند

و فقط خاطره هاست

که چه شیرین و چه تلخ

دست نا خورده به جا می ماند

منم آپم.
اگه بیای خوشحال میشم.

مریم چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:30 http://maryami.blogsky.com

سلام آقا علی
نمی گویمت چرا؟ فوق العاده است
بسیار زیباست و پر از مفهوم
دلم میخواد چند بار بخونمش تا بره تو ی ذهنم بشینه و البته توی قلبم

راستی چرا نیومدی جوابمو بدی؟ تازه آپ هم کردی نیومدی!!
باشه اینجوریه؟!!!

سارا خانم پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:23

سلام رفیق
بابت تاخیرم معذرت
من خوبم
تمام متنها و شعرهایی رو که نخونده بودم خوندم
مثل همیشه
باید زمزمه کرد موقع خوندنت
علی کمی دلتنگم این روزها
حوصله برقرار کردن ارتباط با کسی رو ندارم
واسه همین هم کم میام نت
مواظب خودت باش
تا بعد

مریم جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:59 http://maryami.blogsky.com

بله علی آقا
متاسفم نخونده بودم کامنتت رو
منو با آسمون خاکستری لینک کن
حال و احوال دل و ذهن روبه راه است الهی شکر
نظرم رو درمورد شعر زیبات شنیدی ها؟

راستی شوخی کردم بابت تخلص ولی یه سوال بود دیگه و اینم یه جواب!!
سربلند باشی

مریم جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:03 http://maryami.blogsky.com

لبخند؟
غیر لبخند کفر است
حرف حساب جواب ندارد
سعی ام این است که لبخندم همیشگی و غیر تکراری باشد

شیرین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:17 http://www.arooseatash.blogfa.com

لبخند
غیر لبخند کفر است.................
آدمی گاهی باید ببیشتر از وسعت نور باشد
تمام خنده در نور هم کامل نیست
پس گریه........غیر گریه کفر است


سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد