دلیل؟

 

اگر هنوز زنده ایم

 

 

شاید

 

 

شاید

 

 دلیلش این است که

 

 

به جایی که باید نرسیده ایم 

 

 

و 

 

 

 

به مرگ فکر می کنم

 

 

چون

 

 

هنوز زنده ام. 

 

غیر لبخند کفر است

تیک تاک قلبم را می شنوم

 

۰

 

۰

 

پرنده کوچک غریبانه می خواند گاه گاهی

 

یک آواز غم آلود تکراری

 

۰

 

۰

 

چو اینک

 

۰

 

۰

 

 

نمی گویمت چه!!!

 

نگاه گفت :  غمش را

 

چشم گفت : سکوتش را

 

دلواپسی فردا

 

یا امروز

 

چه فرق می کند

 

- جز آنچه زاده خود ماست چی می تواند در رسد؟؟؟-

 

احمقانه است

 

نمی گویمت چرا!!! 

 

خدایی گر داری

  

 

اگر هست 

 

 

غیر لبخند کفر است

 

نمی گویمت چرا!!! 

 

 

گر همیشه 

 

 همه جا هست

 

غیر لبخند کفر است 

 

 

گر ازآن اویی

 

واو در تو

 

غیر لبخند کفر است 

 

 

گر مرا می نگرد همیشه

 

گر هر آنچه هست آفریده اوست 

 

غیر لبخند کفر است  

 

 

  غیر بودنش  

 

خالی و متروک می سازد مرا  

 

از مهمان چه توقع است؟؟؟ 

 

 

گفته ام

 

بارها

 

روزگارم دفتری است

 

وصف جستجویش 

 

 «گر به یاد من باشید به یاد شمایم ... بقره ۱۵۲ ) 

 

 

 

 

اگر لبخند نزنی .... 

قصه ای کاش ها ( ۲ )

بودن در نمایش دادن است

 

صحنه ؛؟

 

همین جاست

 

بازیگران ؛؟

 

همین مردمند

 

نقش ها ؛؟

 

همین آدم هایند

 

همین خنده های توخالی است.  

 

 

کاش یکی

 از پشت صورتک گم می شد 

 

یکی

به راستی لبخندی تقدیم می کرد 

 

یکی

به حدس گمان می کرد:

اشتباه از من است 

 

یکی

آنچه را داشت می دید

نه آنچه دیگران دارند

یا ندارد 

 

کاش خداوندگار

همین دم

امر محتوم را فرمان می داد 

 

کاش دلم صدایم می کرد:

علی

این  از آن ماست!!! 

 

کاش

آرزو پیدا نمی شد

مگر قبل از برآورده شدن 

 

کاش

دعا خوانده نمی شد

مگر به یقین اجابت 

 

کاش

مثل زندگی که با مرگ همراه است

شب که با نقره مهتاب

روز که با زر خورشید

ماهی با سیال آب

من

با تو همراه می شدم

نه همراه

که هم جان می شدم.