عید؟؟؟

خانه ای دیگر را خط زدیم

 

روزی دیگر را به انتها رساندیم

 

تقویم پر شده است

 

خانه ای خالی نمانده است

 

امروز آخرین است

 

فردا آغازی دیگر است

 

شروعی دوباره برای شماره ها

 

چیزی عوض می شود؟؟؟

 

تنها شماره ای انگار نو می شود

 

باز همان روزها

 

همان خطوط و شماره ها

 

همه چیز همان است که بود

 

برآمدن خورشید و ریزش فواره مهتاب همان است که بود.

 

 

ولی چیزی عوض شده است

 

نگاه ها انگار می خواهد نو شود

 

چشم ها اینک انگار بهتر می خندد

 

لب ها به سوی گونه ها نشانه می رود

 

چیزی عوض می شود

 

دلی شاید دوباره گرم شود

 

ولی فردا مانند تمام فرداهای دیگر است.

 

 

شروع از توست

 

عید لبخند توست

 

روزها همه عین هم اند

 

همه عیدند و فرصت

 

و یا عین مصیبت

 

گر تو تغییر کنی

 

فردا هم تغییر می کند

 

گر تو بخندی

 

 نه فقط فردا

 

که امروز هم عید است

 

 

می گویند فردا عید است

 

و من نمی توانم بخندم

 

حتی نمی توانم بگریم

 

عید؟؟؟

 

شاید خندیدم

 

شاید عید باشد

 

شاید یاد تو دوباره در باور من خندید

 

.

 

من اما عیدی نمی بینم

 

گر آن همزاد را نبینم خندان پیش چشمم

 

من اما عیدی نمی یابم

 

گر دلی بیابم غمین پیش دلم

 

من اما عیدی نمی خواهم

 

گر چشمی اشکبار  باشد پیش نگاهم

 

من اما عیدی ندارم

 

گر تو نباشی در خاطرم.

نظرات 9 + ارسال نظر
مدی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:53 http://www.mahbed.blogsky.com

در تمام شعر با تو موافق بودم
راستی
سال جدید سالی که خود ما تعیین کردیم چند روز باشد مبارک

مسعود جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 http://agna.blogsky.com

با سلام و عرض خسته نباشید .
وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
الان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی خودم استفاده میکنم !
منم یه وبلاگ دارم ولی اعتراف میکنم که به خوبی وبلاگ تو نیست !!!
راستش قالب خوبی هم داری – خوب مطالبت رو منظم کردی .
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد والان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی استفاده میکنم میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 230 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم .
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
من چون بازدید آنچنانی مثل وبلاگ تو ندارم ماهیانه تا حدود 90 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 2 ماه هم اصلا به اینترنت نرفتم و لی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم .
فقط باید زود زود آپش کنی تا ارزش صفحه ی خانگی من رو داشته باشه !!!نه ؟

حسرت پرواز جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 15:12

سلام دوست خوبم
بازم ممنون به خاطر همه ی محبتای بی دریغت
امیدوارم سال جدید رو به خوبی و خوشی شروع کرده باشی و تمام سال بهترینها باهات همراه باشن و به خوبی و خوشی هم به پایان ببری
فردا زائر امام رضا هستم اگه لایق دونستی و محرم و اگه پیغامی داشته باشی میتونم برات برسونم
راستی انگاری کامنتای من همشون از وبلاگت حذف میشه.میخواستم بدونم چرا کامنتای منو حذف میکنبن؟
شاد باشی...

جواد جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:55

سلام علی جان

عیدت مبارک

با آرزوی کامیابی در سال جدید

شادی همراه همشگیت

بای دوست من(لبخند)

جواد یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:16

سلام جانم

ممنون خوببیم(هممون)

این بار می خوام از یه دریچه دیگه باهات حرف بزنم

اینکه گفتی تولدی دیگر

اگه دسته من بود

می خواستم قبل از اینکه به این دنیا بیام....تصویری روشن از دنیایه قبلیم داشتم

چی بودم؟؟؟کجا بودم؟؟؟چرا از اونجا بیرونم کردن؟؟؟شایدم خودم اومدم بیرون!!!!

آی دنت نو...دو یو نو؟؟؟

فعلا باییییییییی

همسایه یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:48

سلام علی جان
خوبی گلم
سال نو مبارک
ان شالله سال خوبی برات باشه
پر از شادی و خنده

راستی اون بالا سیستم نظر دهی نداره؟؟؟

:)))))))))))))
همیشه همراهت

همسایه خوبم
موفق باشی

مسعود دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 15:11 http://agna.blogsky.com

برای کسب درآمد باید به ترتیب و با دقت همه ی موارد زیر رو انجام بدی :
1-اول باید بری به , وبلاگم از سمت راست و بر روی مستطیلی که درست بالای آرشیو قرار داره کلیک کنی تا وارد یه وبلاگ درآمد زا بشی .
2-توی همون سایت باید بر روی عضویت در وبلاگ ( سمت راست وبالا ) کلیک کنی تا وارد بخش عضویت در سایت بشی .
3- مشخصات خودت رو به طور کامل باید پر کنی . مشخصاتی مانند : نام و نام خانوادگی - شماره تلفن - شماره حساب بانکی ( برای واریز کردن پول به حسابت که باید یا حساب سیبا باشه و یا سپهر ) ( اگر حساب بانکی نداری یا یکی واسه خودت باز کن یا شماره حساب یکی مثل بابات - مامانت و یا هرکس دیگه ای رو بنویس) . به هر حال پول به اون حساب واریز میشه .
* توصیه : اگر هیچ کدوم رو نتونستی همینطوری از خودت یه شماره حساب 13 رقمی بنویس وبعد از اینکه یه شماره حساب باز کردی میتونی شماره حسابت رو ویرایش کنی(قیل از واریز شدن هیچ پولی) . چون هر چه سریعتر بهتر .
4- بعد از اتمام مرحله ثبت نام با پیامی روبه رو میشی که میگی بعد از 24 ساعت فعال میشوید . یعنی باید از همون جا رها کنی و بعد از 24 ساعت دیگه بری به صفحه ی اصلی سایتش و در سمت راست ودر قسمت "ورود" نام کاربری و شماره رمز رو وارد کنی تا وارد حساب خودت بشی .
5-در قسمت " تبلیغات گرافیکی" کلیک کن و از اون جا یکی دوتا کد جاوا بگیر و توی وبلاگ خودت بزنشون . یک نوع تبلیغات توی وبلاگت قرار میگیره که به ازای هر کلیکی که بازدید کنندگانت روی اون ها میکنن امتیازت میره بالا.
هر وقت امتیازت به 25 هزار تومان رسید پول رو وارد حسابت واریز میکنن .
در واقع تو هیچ کاری انجام نمیدی و فقط باید بازدید کنندگانت رو تشویق میکنی که روی اون تبلیغات کلیک بکنن.
بعد از ثبت نام میتونی از سایت درآمد اینترنتی که واست گفتم همه ی اطلاعات لازم دیگه رو بخونی و به طور کامل یاد بگیری که باید چیکار کنی .
اگه هر مشکلی در این مورد داشتی حتما بهم بگو- حتما کمکت میکنم . اگه خواستی تبادل لینک هم با هم بکنیم، تا بازدید های وبلاگت بره بالا ،البته من تا حالا ترجیح میدادم که تبادل لینک نکنم ولی چون تویی . . . .

سارا خانم دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:48

سلام رفیق
سال نو مبارک
مثل همیشه عالی مینویسی
عالی میسرائی
ببینم کی کتاب دیوانتو برام میفرستی با امضای خودت
سال خوبی داشته باشی

سارا خانم جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:42

سلام رفیق
سووال پست اخرت سخته
دارم روش فکر میکنم
شاید گریه میکردم
اخه دکتر زده حتمی پشا پام
شوخی کردم
بذار فکر کنم
بهت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد