اگه تو بودی ( ۲ )

تباهی خاکستر

 

شعله بر دل سیاهی روشن تر

   

 

اگر تو بودی

 

گل بود و شادی و شور

 

زیبایی  خد ا نور

 

لطف و نگاه و ذوق

 

حسن و قرار و شوق

 

زمان مال ما بود

 

زمین بر پای ما بود

  

 

قلم در دستم

 

کلمات بر کاغذم

 

و تو

 

در باورم

 

« تو در باورم»

 

هستی

 

به خدا هستی

 

همیشه با منی

 

اویی که نیست منم

 

من.

 

 

اویی که می درخشد

 

ستاره ای است که

 

گرچه دور است

 

ولی

 

در باور من هنوز

 

روشن تر از همیشه

 

می درخشد

 

اویی که نیست

 

جرمی مانده است

 

که بازتابش خورشیدش را از یاد برده است

 

ماه ستاره نیست

 

ماه به نور خورشید زنده است

 

و اگر نیست

 

پشت حصارش پنهانی

 

به تماشای روشنایی خورشیدش نشسته است

 

There are two ways of spreading light

 

To be the candle

 

Or

 

the mirror that reflect it

نظرات 9 + ارسال نظر
عاشق تر از همیشه جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:16 http://yeganehastibakhsh.blogfa.com

سلام
عید سعید غدیر رو به شما تبریک میگم.
در پناه حق باشید

جواد جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:54

سلام علی جان

رسیدن به خیر

مرسی از با من بودنت

هر جا باشی سالم باشی آقاجو (لبخند)

به امید دیدار دوباره

امیدم اینه:

خورشیدتو ببینی...اونم در روشنائی روز...نه پنهانی...باورش کن...

شاد باشی


سانا جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:54 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام دایی!!

چشمتون روشن داداشیتون

از سربازی اومدن

(هر چند کوتاه اما بازم خوبه!!!!)

مرسی از cometتون

شما لطف دارین به سقوط یک فرشته و کلبه و

عسلک و ...

نمی دونم چرا حس شعر نیست ببخشید ))))

شاد باشی

منتظر نگاهتون هستیم

اش یادتون نره

اول اش بعد شیرینی

باشه؟؟؟؟؟؟؟

بزرگ تری گفتنم کوچیک تری گفتن))))))))


شوریده جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:08 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

واقعا اشعار زیبا و با احساسی می نویسی

که معانی بسیار ژرف در پشت این این کلمات می باشد

من واقعا اشعار شما رو دوست دارم

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید.....شوریده

ساینا شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام علی جان
چه طوری؟
وااای شعرهات فوق العاده ست
و
من واقعا برای جواب دادن اش در می مانم که چی بگم !
خیلی زیبا گفته بودی که :

به خدا هستی
همیشه با منی
اویی که نیست منم
من.

راستی من هم آپ کردم و منتظر حضورت !



سانا هستم شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:34 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام دایی جونش...

مرسی از کامنتاتون..

باور کنین ذکر خیر شما هم

همیشه بین سقوط و کلبه ای ها هست

از لطفتون بینهایت ممنونیم!!!!

وای ی ی ی نمی دونین

وقتی میریم خیابون من که همش جلوی این اسباب

بازی فروشی ها هستم(دست خودم نیست!!!!!)


اره واقعا کاش زود تر مشخص میشد این

عسلکمون چی هست تا

بتونم براش خرید کنم))))))


1-commentکوتاه چی ی ی ی ی ؟؟؟))))

commentنیست(قال دایی علی)

2-commentبدون شعر هم commentنیست(اینم قال دایی علی)

خلاصه گفته باشم این نکاتتون هیچ وقت یادم نمی ره))))))

نه من و نه کلبه ایها بی خیا اش داداش

جوادشون نمی شن!!!!!!!!!!(ما.......اش....میخوایم)))))


عشق

بخشیدن است هنگامی که فراموش کردن سخت می نماید.

دستگیری است و رها نکردن

امیدوار که فردا چون امروز پر شکوه خواهد بود.

بازگویی رازها و نجواها

و لذت بردن از شب های غرق در ستاره)))))))))

منتظر نگاهتون

خدا نگهدارتون



(ادیث شافرلدربرگ)

شیرین یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:44 http://www.arooseatash.blogfa.com

سلام علی من
دلم واست تنگ شده
از نوشته هات پیداست که کم کم عشق داره به درونت نفوذ می کنه
هر کی هست مواظبش باش
مواظب عشقت باش
چون مثله طلاست
دوستت دارم
خداحافظ

شوریده یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:36 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

امروز نه حال شعر گفتن ما می اید

شوریده خموش که امتحان در راه است



این دایره شعر و سخن زندان کن

زیرا که فتادن از درس بسی جانکاه است



بسیار نوشتی ز غم و جور و جفا

سودت چه دهد هر انکه نا اگاه است



بر خیز و دمی به فکر پایان ترم باش

هرکسی را چشم حقیقت خواه است


موفق باشید....شوریده

سارا خانم جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:07

سلام رفیق
خیلی خوب بود
یا بهتره بگم
خیلی پر احساس و روان
خوش باشی و موفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد