عشق

عشق به نور می ماند

 

و عاشق به گیاه

 

نور است که گیاه را می پروراند

 

و پرفایده اش می سازد

 

به خاطر نور است که درخت بالا می رود

 

و رشد می کند.

 

 

و نور است که

 

رخسار درخت را زرد و نحیف می سازد

 

بار از درخت می ریزاند

 

برگ هایش را دانه دانه بر خاک می کشد

 

و او را عریان می سازد

 

و رهایش می کند

 

رها.

نظرات 12 + ارسال نظر
ساینا سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:32 http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام
تا آپ کردی اومدم بعد نگی نمی یای !!!
فکر کنم اول هم شده باشم !
شعرت را میخوانم و بعد دوباره میام
موفق باشی دوست عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:14

سلام علی اقا
ببخشید که کم می نویسم.
بابا شما بگین من شیرینی چی بدم رو چشمم...

دانشگاه هیچ خبری نیست سلامتی ...همه ی خبرا ژیش شماست
..نه اصفهانی نیستم...

جواد چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 http://dolaat.blogsky.com

سلام علی جان

من ...خانوادم خوبیم...تو چطور؟؟

کی زنگ زدی

۲ و ۳ شنبه رفته بودم جاده...جات خالی عجب عظمتی داره شب کویر...سکوت خالص اونجاست

و ۲باره عشق...

آرزو می کنم یه روزی عاشق شی

شاد باشی و عاشق

سانا چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام علی اقا...من نمی دونم شما اگر دانشجویید

شیرینی مارو باید الان بدین چون اون موقع که قبول شدین

ما نبودیم .اگرم که این جوری نیست شیرینی کارتون..اگر

این طوری هم نیست ...پس چه جوری هست؟؟!!!!!!!!!!!!!

اگر شما شیرینی دادین منم چشم!!!! شیرینی می دم؟؟

خدا:تکیه گاه


مرگ:ارامش

تو:رفیق و غرور و بهشت

عشق:رقص زندگی

امیدوارم شبنم عشق روی گلبرگ های زندگی ات جاری

باشد.وکشتی ارزوهایت بر روی ساحل اجابت لنگر اندازد.

غروب غم هایت و طلوع شاذی هایت را از خداوند خواستارم.

سانا چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام...ازتون خواسته بودم که اگر شعر می نویسید نام سراینده هم بنویسید


اگر این کار رو بکنین من ممنون می شم...

در شهرستانی زندگی می کنم به نام=عشق

در این شهرستان کوهی وجود دارد به نام=محبت

در این رشته کوه رودی روان است به نام =دوستی

در این رود به چهارراهی می رسیم به نام=جدایی

امیدوارم که به ای چهارراه هیچ وقت ختم نشوی....


کو هم نفسی که بوی درد اید از او ؟

صد پاره دلی به درد اید از او

می سوزم و لب نمی گشایم که مبادا

اهی کشم و دلی به درد اید از او


(رهی معیری)

حسرت پرواز چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:53

سلام مهربون.
بازم که مثل همیشه منو شرمنده کردین.من کجام شبیه معجزست؟؟؟
من که واقعا دیگه موندم چی بگم.
بابا خسته نشدین اینقدر زیبا آپ کردین؟خب حسودیم میشه ها!
شوخی میکنم.همیشه زیبا . شاد باشید...

شیرین چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:16


عشق به نور می ماند



و عاشق به گیاه



نور است که گیاه را می پروراند



و پرفایده اش می سازد



سلام علی جان
تو فوق العاده ای
مرسی از اینکه درمورد عشق می نویسی خدارو فراموش نکنیا

حسرت پرواز جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:57

سلام .
واقعا ممنونم.
فقط همین!
شاد باشید...

سانا شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام ..علی اقا

می بینم که همه این جا شاعر هستند.

شما.... اقا جواد..


خیلی شعراتون زیباست ...(معلوم این کاره هستین)


بابا من می گم شیرینی رو چشمم..فقط نمی دونم چه جوری بهتون


شیریی رو برسونم شما بگین چشم ...

راستی چهلم دانشگاه من متوجه نشدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

ما را دلی بود که ز دنیا ی دیگر است.

ماییم جای دیگر و او جای دیگر است.

چشم جهانیان به تماشای رنگ و بوی ست.

جز چشم دل که محو تماشای دیگر است..

(رهی معیری)


سارا خانم شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:57 http://biriaaa2.blogsky.com/

سلام رفیق
موفق باشی
من مدتی ننوشتم
این منزل جدید
لینکتو هم دادم
خوش باشید

شیرین تنها ! شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:30

بـاهـات نبـودم، برات که بودم اگه چشمات نبودم، نگات که بودم، هـمه ی گـفـتـنی هـام فـقط تـو بودی اگه حرفات نبودم، صدات که بودم، اگه پـاهـات نبودم، یه راه که بودم اگه گریه نبودم، یه آه که بودم، تو خودت مثـل روز آفتابی هستی اگه خورشید نبودم، یه ماه که بودم، می تونستی واسه من یه چاره باشی توی آسـمـون دل !..............................

وحید هستم... سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 http://ghesmateman.blogsky.com

باید جالب باشی ...

خودت رو میگم ...

مثل همیشه ... به من سر نزن علی آقا

ما از پشت دیوار هم میگیم کدوم دستت رو مشت کردی ...

ما هنوز صدای آب دهنت رو که غورتش میدی رو میشنویم ...

وقتی ناخوناتو با دندونت می خوری ما می دونیم چه خبره ...

وحید هستم ... هنوز هستم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد