غیر لبخند کفر است

تیک تاک قلبم را می شنوم

 

۰

 

۰

 

پرنده کوچک غریبانه می خواند گاه گاهی

 

یک آواز غم آلود تکراری

 

۰

 

۰

 

چو اینک

 

۰

 

۰

 

 

نمی گویمت چه!!! 

 

 

نگاه گفت :  غمش را

 

چشم گفت : سکوتش را

 

دلواپسی فردا

 

یا امروز

 

چه فرق می کند

 

- جز آنچه زاده خود ماست چی می تواند در رسد؟؟؟-

 

احمقانه است

 

نمی گویمت چرا!!!   

 

 

نگاری اگر داری

 

خدایی اگر داری 

 

 

اگر هست ...

 

 

غیر لبخند کفر است

 

نمی گویمت چرا!!! 

 

 

گر همیشه 

 

 همه جا هست

 

غیر لبخند کفر است 

 

 

گر ازآن اویی

 

واو در تو

 

غیر لبخند کفر است 

 

 

گر مرا می نگرد همیشه

 

گر هر آنچه رویایم  هست آفریده اوست 

 

غیر لبخند کفر است  

 

 

  غیر بودنش  

 

خالی و متروک می سازد مرا  

 

از مهمان چه توقع است؟!!!

 

 

گفته ام

 

بارها

 

روزگارم دفتری است

 

وصف جستجویش ...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:03

سلام
خوبی؟
من خوبم
این شعر کیه؟
من به آنان گفتم
آفتابی لب درگاه شماست
که اگر در بگشایید
به رفتار شما می تابد

خیلی قشنگه سهراب گفته؟
یک ساعتی بهش فکر کردم
به قول سهراب اهل کاشانم
ولی من اهل ایرانم
شهری کوچک به نام ساوه

فرزانه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:06

راستی انگار این شعرو قبلا هم گذاشته بودی
یادمه
غیر لبخند کفر است
وقتی که خدا هست
مگر سفینه نجاتم خدا نیست
پس کشتی من غرق ناشدنیست
اگر خدای من اینجاست
آسمانم همیشه مهتابیست
غیر لبخند کفر است
اینم از من!!!

فرزانه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

سلام
خنده خوبه
میخندیم تا فراموش کنیم

این صدای بارون وبت با اینکه هوا گرمه و تابستونه
خیلی یاد پاییز میندازه منو
مخصوصا غروبش وقتی که تنها از دانشکده تا خوابگاه میرفتم
سالهای دور
تنها نبودم دوستانم بودند
ولی توی هوای پاییزی اگه با کسی هم باشی باید خودت رو تنها نگاه کنی با بارون
چقدر هوای پاییز خوبه
پادشاه فصلها پاییز

... سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:48

kheili na mafhome.ye sar dar gomie toye sheraton hast.khat be khat ke khonde mishe na khodagah migi:chi mige shaer!!!vaghan chi migin??

فاطمه بابازاده دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:51 http://ayehayezamini.blogfa.com/

قلمت سبز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد