یکی ( ۲)

برای تقسیم هدیه عشق

 

 تنها به  یکی نیاز است

 

بی کس عشق می خرد

 

و من بی کس تنها عشق می فروشم

 

فقط به خاطر تو

 

چرا که هستی

 

تو با منی

 

حتی اگر نخواهی.

 

 

تنها اگر یکی با ما باشد

 

ما را ببینید

 

ببیند که هستیم

 

کافی است

 

دیگر غمی نمی ماند

 

چرا که هر چه هست

 

شور حضور است

 

هوشیواری است

 

تجلی است.

 

 

اگر دستی دستی را می گیرد

 

چشمی به نگاهی پیوند می خورد

 

لبی به خنده نیمه باز رها می شود

 

بهر حضور توست

 

دلیل بهانه اش عبور توست

 

لطفش نزد وجود توست

 

کافی است

 

فقط خوب نگاه کنی.

 

 

اگر خوب نگاه کنی

 

کسی هست که شادیش

 

در گرو وجود تو نهفته است

 

به حضور تو وابسته است.

 

 

اگر جستجو کنی

 

کسی را می یابی

 

که به تمامی شادی توست

 

و نتیجه انتظارت.

 

 

اگر خوب نگاه کنی

 

یکی هست

 

یکی هست

 

یکی هست  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ماندانا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:30 http://wildtigress.blogsky.com

سلام این شعر های زیبا را خودت گفتی

گلی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:38 http://onlypictures.blogsky.com

تنها اگر یکی با ما باشد

ما را ببینید

ببیند که هستیم

کافی است

دیگر غمی نمی ماند

***********************
***********************
سلام...
.
.
فقط میتونم بگم فوق العاده ست
:
:
:
هرچی فکر میکنم میبینم به جز این چیزی نمی تونم بگم که حق مطلب ادا بشه...
.
.
.
فوق العاده ست...

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:50

دلم گرم خداوندیست،که با دستان من،گندم برای یاکریم خانه میریزد! چه بخشنده خدای عاشقی دارم،که میخواندمرابا آنکه میداندگنهکارم! دلم گرم است،میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم. برایت من،خدا را آرزودار

سلام
ممنون

خودتو چرا معرفی نکردین؟

[ بدون نام ] دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

Khaterat chubhaye khisi

hastand ke ba atashe

zendegi na misuzad na

khakestar mishavd

salam...))

سلام
:))

مرسی
خاطره
:))

خوب میشه خودتو معرفی کنی

مهدی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:17 http://mehdihajijafari.blogfa.com



اگر دستی دستی را می گیرد

چشمی به نگاهی پیوند می خورد

لبی به خنده نیمه باز رها می شود

بهر حضور توست

دلیل بهانه اش عبور توست

لطفش نزد وجود توست

کافی است

فقط خوب نگاه کنی.
. . . .. .. . .. . .. .

خیلی عالی بود دکتر

حال کردم

وقتی می خوندمش لحن خوندن خودت توی گوشم بود و با همون احساسی که خودت
میخونی منم خوندمش .
. . . . . . . .
ما اینیم دیگه که همچین دوستانی داریم بهتر از آب روان

فاطمه بابازاده چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 http://ayehayezamini.blogfa.com/


یکی هست

ازیتا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:02 http://sarnevsht

سلام خوبی شما ببخشید دیر اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد