این زندگی را نمی خواهم 4

این زندگی را نمی خواهم 

 

از بلندای قامتم موری بالا می رود

 

بر فراز من مرغ سیاه آشیان نموده است

 

از گرمی اجاق من روزگار به سر می آرود

 

و از انبار کشت من به یغما می برد 

 

و دیگر انگار

 

قرار نیست

 

هیچ بذری به جوانه بنشیند

 

پرتوی بر چهره ای روشن بتابد

 

زندگی رنگ باخته است

 

همه چیز تمام است

 

این را نمی خواهم. 

 

 

تمام امیدها

 

همه ای کاش ها

 

سوی دست ها

 

خورشید را می طلبند. 

 

 

همه جان من

 

به امید با تو بودن

 

از بستر خاک جدا می شود

 

کجایی؟ 

 

 

 

« به راستی اگر زمستان بگوید :  

 

 بهار در وجود من است.  

  

 دیگر چه کسی زمستان را باور می کند؟»


 font size=rtlfont size=p align=

نظرات 2 + ارسال نظر
Nima چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:29 http://Nimacruise.blogsky.com

زیبا بود علی جان .

صادق چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:04 http://hadish1362.blogfa.com/

این رو خیلی دوست دارم علی جان

« به راستی اگر زمستان بگوید :

بهار در وجود من است.

دیگر چه کسی زمستان را باور می کند؟»

خیلی زیباست...
قسمت بالای این شعرم زیباست اما ی جورایی خسته کننده شده
البته شاید من نتونستم خوب ارتباط برقرار کنم

پایدار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد