خودمونی ( ۴ ) تولدم

 

 

سلام :)))

  

یه زمانی امروز فقط من بودم!!! 

 

جزء روزهایی بود که به خودم جایزه می دادم!!! 

 

روز منه ؟!!!

 

اما الان همه روزها مثل همند . ( هر روز روز منه؟؟؟) 

 

کاش برای دیگران روز متفاوتی باشه :)) 

 

طلوع هر روز یه تولد دیگس  .

 

 

یه دوره ای سال من از چنین روزی آغاز می شد!!! چی به دست آوردم؟ چی می خواهم؟؟ چکار کنم؟؟؟... 

 

خیلی چیزها دارم و خیلی چیزها ندارم 

 

خیلی به اضافه یا منهای یکی ... ؟ مهم نیست 

 

دیگه هیچ طمعی به هیچ چیز ندارم. چیزی نیست که بخواهم به چنگ بیارم ( مگر لیاقت ) 

 

 ...

 

دوره ها می گذرند 

 

همه این دنیا موقتی است 

 

حالا که روزی باید بمیریم چجوری باید زندگی کنیم؟؟؟ 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد