این زندگی را نمی خواهم ( ۳ )

زراعت در این فصل

 

کاشتن درد است

 

بغض کردن با تگرگ است

 

مردن با ریزش برف است.

 

سقف می چکد

 

بستر خیس است

 

و شب سرد

 

صدای زوزه ای به گوش می رسد

 

باد وحشیانه می وزد

 

اینجا همه می میرند.

 

این زندگی را نمی خواهم

 

مزرعه را آفت زده

 

خورشید به سوگ نشسته

 

سیاه مرغکان نیز انگار رفته اند

 

دریافته اند اینجا دیگر چیزی نیست.

 

مترسک را سرپا می کنم

 

جامه ای می پوشانم

 

و تنهایی خویش را با او قسمت می کنم

 

مترسک را سرپا می کنم

 

شاید بهار آمد

 

بذر می پاشم

 

هر روز صبر می کنم

 

شاید

 

لبخندی آمد

 

جوانه ای طلوع کرد

 

شعرهایم را می نویسم

 

شاید دلتنگی با صفحه کاغذ همراه شد.

 

 

با این زمستان نمی توانم بمانم 

 

 هنوز سرمایش همان سرمای روز اول را دارد 

 

 هنوز تب غمم همان حدت آغاز را دار د 

 

 این زندگی را نمی خواهم 

 

  

 

. « به راستی اگر زمستان بگوید  

 

 بهار در وجود من است.  

 دیگر چه کسی زمستان را باور می کند؟»

نظرات 3 + ارسال نظر
لینک باکس پی کی زد چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:09 http://www.pkz.blogsky.com

قابل توجه تمام کاربران بلاگ اسکای
سلام
خسته نباشید
بهتون پیشنهاد میکنم برای بالا بردن آماربازدید کننده هاتون از لینک باکس من استفاده کنید قول میدم آمارتون 5 برابر بشه
چون لینک باکس من لینک غیر اخلاقی نداره و اگر هم باشه پاک میشه به این زودی ها فیلتر نمیشه وبلاگ شما هم فیلتر نمیشه
هیج میدونید استفاده کردن از باکسهایی که لینک غیر اخلاقی دارن باعث فیلتر شدن وبلاگ میشه؟؟
در هر صورت اگه دوست داشتین میتونین کد لینک باکس رو از خط پایین بردارین و توی قالبتون بزارین و لینکتونو ارسال کنید تا لینکتون توی کلی وبلاگ نمایش داده بشه
امید هست که با همکاری هم دیگه بتونیم آماره وبلاگ هامونو بالا ببریم
|
|
کد باکس
|

<!-- [ Start Code ] Just Persian Linkbox Service -->
<div align="center">
<iframe name="LB_justpersian" id="LB_justpersian" src="http://www.justpersian.net/linkbox/19480" frameborder="0" style="border:1px solid #000" width="400" height="150"></iframe>
</div>
<!-- [ End Code ] Just Persian Linkbox Service -->

منتظر جوابتون هستم

Y! ID= pkz_2008@yahoo.com
Pkz_2009@yahoo.com

اجادسا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:24 http://ajadesa.blogsky.com

سلام دوست من خوبی مرسی از نوشته قشنگت خیلی عالی بود
ماهی سیاه کوچولو تو رو دعوت میکنه به خونش تا آپ دیدش و ببینی
موفق باشی

غواص پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:51

سلام گلم
خوبی؟
ایام محرم و سوگواری رو بهت تسلیت می گم!
اگه حالی دست داد التماس دعا..
.
.
تب غم حسین را بیاد آور و تب غمت را تعدیل کن..
خدایی هست..
عشقی هست..
لبخندی هست..
او با ماست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد