همه

اگر هنوز زنده ایم

 

 

شاید

 

 

شاید

 

 دلیلش این است که

 

 

به جایی که باید

 

 نرسیده ایم  

 

و

 

 

 

به مرگ فکر می کنم

 

 

چون

 

 

هنوز زنده ام۰

 

 

لحظاتی هستند که از مبارزه پرهیز می کنیم

خرد را بهانه می آوریم

گاهی بی عدالتی را در چند قدمی مان می بینیم و خاموش می مانیم

 : نمی خواهم خود را درگیر یک نزاع کنم

بهانه.

بدترین جمله این است : همه همین طور هستند.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
غواص کاشف! یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:30 http://www.sakooye-shirjeh.blogsky.com/

عالی بود..!
بدترین جمله این است : همه همین طور هستند.

من بعضی مواقع شک می کنم که باید متفاوت بود!! از بس که همه به همان چیزی که هستند راضیند و حتی لحظه ای به این فکر نمی کنند که شاید بتوان بهتر بود!!!
خدایا آخر متفاوت بودن بهای سنگینی می طلبد که با خوشیهای آدمها منافاتی ژرف دارد...
حرفای دل منو زدی.. مرسی!

همسایه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34

سلام علی جان

خوبی گلم؟

سلامتی؟

جریان این نزاع چیه؟

چیزی که نشده؟

خوبی؟

منم خوبم....شکر
فقط کمی تا قسمتی خسته ام....همین
اونم می گذرد و تا چند وقت دیگه تمومه....

خوب مراقب خودت باش
التماس دعا

همسایه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14

سلام علی جان
خوبی گلم؟

عیدت مبارک همسایه مهربونم:)
روزتم مبارک گلم.....

انشالله شاد و موفق باشی....

التماس دعا و آرزوی شادترین ها برای تو..

لبخند؟
:))))))))))))))))))

هست گلم:)))))))))))))

بازم روزت مبارک

موج پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11

سسسسسسلا علی جان

ممنون

آره خودمم پشیمون نیستم(گاهی لازمه سکوت شکسته شه)

من به مبارزه رفتم...
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتنی هارو بگو تا...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

می بینمت فردا

شاد باشی ودر پناه حق

گلی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:35 http://www.onlypictures.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک...
فعلا بابای

مریم جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 22:54

فکرام مربوط به خودم و اطرافم و دنیای اطرافم بود...
چیزی که همیشه بهش فکر می کنم
برای رنگ نگرفتن
برای درک
برای خیلی چیزها...
وگاهی این رنجم میده ... که دنیایی که برای خود می سازند...

غواص کاشف! جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:10 http://sakooye-shirjeh.blogsky.com/

از کامنت خوبت خیلی ممنونم
راستش اگه پروفایلمو میدیدی٬ ملتفت میشدی که بنده خانوم غواصم..
حتما... خوشحال میشم به صفحت سر یزنم ...
راستی درگذشت استاد خسرو شکیبایی رو با تاسف فراوان تسلیت میگم! روحش شاد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد