حمد

من انسانم

 

 

خدای من

 

به هرچه می نگرم

 

هرآنچه که هست

 

ازآن توست

 

هرآنچه که اطرافم هست

 

آفریده توست

 

در احاطه توام

 

و خود نیز آفریده تو.

 

و همه امیدم:

 

هرکه و هرچه جز تو بخواهم و بخوانم

 

آفریده توست

 

و ازآن تو

 

و راهم راه تو.

 

 

به هر که دل ببندم

 

به تو دل بسته ام

 

به هر که بپیوندم

 

به تو پیوسته ام

 

گریزی نیست.

 

 

 

می خندم

 

چراکه می دانم مرا می بینی

 

می گریم

 

چراکه می دانم می دانی

 

 

ازآن توام

 

ازآن توام

 

ازآن توام

 

 

مگر همه چیز ازآن تو نیست؟

 

مگر همه را نیافریده ای؟

 

پس عشق می ورزم ..............

 

 

گریزی نیست ـ هرچه که هست ازآن یکتایست

 

 که آفریده است هرچه که هست

 

گریزی نیست ـ مشرق و مغرب اوراست

 

و ستایش او را سزاست

 

« الحمد الله رب العالمین »

 

 

 

..........

 

 

:)))))))))))))

نظرات 7 + ارسال نظر
الناز پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:04 http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون از اینکه سر زدی نوشته ی زیبایی بود

مریم جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 http://maryami.blogsky.com

سلام.........
ستایش او را سزاست و بس

ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا وهب لنا من لدنک رحمته انک انت الوهاب

فکر کنم دیگه میتونی روی پست فعلی نظر بذاری چون تاییدیه گذاشتم
آپ کردن من دست خودم نیست به دلم مربوطه و چیزهای دیگه...!!

خوب باشی و شاد و اکتیو!

رضا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:52

سلام.
بالاخره اومدم دیدی
درسته ولی اگه از مخلوقات خدا روی برگردونی مثل اینه که از خدا رو برگردوندی. منحصر شدن به یک مخلوق هم یعنی کفران نعمت و ندیدن همه جانبیه خداوند.
موفق باشی به امید دیدار هر چه زودتر.

جواد شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:47

سلام علی جان

ممنون خوبم...خوشم

خانواده خوبن...سلام دارن خدمتتون

تو خوبی؟خوشی؟؟


مرغ دلم هوای پرواز کرد

بال و پری باز کرد

عشق با اون دستایه افسون گرش

دوباره اعجاز کرد...

جز این نباشد آرزویم...نباشم جز آنی که او می خواهد

شاد باشی و در پناه حق








مریم شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:40 http://maryami.blogsky.com

سلام
چطوری؟ خوبی؟ بهتری؟ لبخندم رو دیدی؟ ایناااااااااا نیشم تا بناگوش بازه!!!!!!

امیدوارم بتونیم به سختیها بخندیم

میگم هرکی ندونه فکر می کنه داری پیاده از....استغفرالله!

کدوم همه راه پسر خوب؟ خرجش یه کلیکه...تازه گفتم که تاییدیه گذاشتم میتونی همینجا نظر بدی
البته بدم نمیاد شعرای قبلیمو هم بخونی
خیلی لطف داری در مورد شعرهای دست و پا شکسته ام
...
متشکرم همچنان!

بارون دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:00

همش درست...

مریم سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 http://maryami.blogsky.com

علیک سلام انسان!
خوبم
امیدوارم تو هم خوب و سرزنده باشی

میلاد زیباترین اسوه ی زنان و مردان مبارک

به روزم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد