رویا

و اینک

 

بر ساحل عشق تو قدم می نهم

 

بر ماسه ها و کف ها

 

موج های وحشی ردپایم را در خویش حل می کنند

 

و باد کف ها را از بین می برد

 

اما

 

دریا و ساحل جاودانه می مانند.

 

 

اسکار وایلد می گوید: جامعه می تواند جنایت کاران را ببخشد اما هرگز یک رویا پرداز را نخواهد بخشید.

 

اما قانون حیات ما را به رویا پردازی وامی دارد.

 

هرگز نباید از دیگری بپرسیم: در زندگی ات چه می کنی؟

 

پرسش یک انسان خردمند چنین است: آیا به رویاهایت وفادار هستی؟

 

با این پرسش او را در مقام پاسخ گویی قرار می دهیم.

 

دیگران را وادار می کنیم به اهمیت حرکاتشان در زندگی بیندیشند.

 

در اغتشاش روزمره مکثی ایجاد می کنیم و با هستی روبرو می شویم.

 

در برابر این پرسش به پاسخی نیاز داریم.

 

ما تجلی اندیشه خداوندیم. او انتظار دارد زندگی ما سزاوار این باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
همسایه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:18

سلاممممممممممممممممم

خوبییییییییییییییییییی؟؟؟؟

من همین الان پشت سر شما آپ کردم

چه جالببببببببببببببب

خنده ها به راهه؟؟
خوبی؟
خوشی؟
سر حالی؟؟؟؟


من؟؟؟
پر از شادیییییییییییییییییییی

پر از خوشبختییییییییییییییییییییییی

پر از زندگیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

:))))))))))))))

شاد باشی گلم

جواد سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:17

سلام علی جان

چند وقتیه به تنها چیزی که فکر نکردم اینه که آپ کنم

شاید دیگه سکوتم بهم اجازه نمی حرف بزنم

شاید تنهاییم تنها بودنشو ترجیح داده

دیگر نیست هوایی در سر

از پی افتادن و بشگستن

آن شکار نادر وحشی


تو شاد باش...

حق پشت و پناهت

سارا خانم سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 13:46

علی جان من همچنان میام و میخونمت
پاور سیستمم سوخته
فعلا کامپیوتر ندارم
نگران نباش
تا بعد

metal سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:20 http://www.v-metal.blogsky.com

سلام اگه خواستی به قسمت شعر در وبلاگ من هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد