همه ما به عشق محتاجیم

همه ما به عشق محتاجیم

 

عشق به اندازه خوردن و آشامیدن بخشی از سرشت انسان است.

 

گاهی در تنهایی صحنه ای زیبا می بینیم بدون لذتی ؛ زیبا نیست وقتی کسی نیست با ما

 

باید از خود بپرسیم چند بار کسی از ما عشق خواسته است و ما روی برگردانیده ایم؟

چند بار تا کنون هراسیده ایم برای نزدیکی به کسی که دوستش داشته ایم؟

 

از تنهایی احتراز کن. تنهایی همچون اعتیاد به خطرناک ترین مخدر است.

اگر دیگر غروب برایت معنایی ندارد فروتنی پیشه ساز و درپی عشق برو.

و بدان هرچه بخشنده تر باشی بیشتر بهره مند خواهی شد.

 

 

جرج برنارد شاو (نویسنده) : با این سنگ چه می خواهی بکنی؟

 

اپشتاین (مجسمه ساز): نمی دانم. دارم در موردش فکر می کنم

 

شاو : یعنی تو برای الهام هایت نقشه می کشی؟فکر نمی کنی هنرمند باید آزاد باشد؟

 

اپشتاین : عقیده تو وقتی به درد می خورد که همه کار هنرمند پس از تغییر نظر مچاله کردن یک کاغذ پنج گرمی باشد. وقتی با چهار تن سنگ طرفی جور دیگری باید فکر کنی.

 

هر کسی بهترین راه انجام کارش را می داند. فقط کسی که با کار روبرو می شود می داند چه مسائلی در پیش است

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:14

سلام دایی

سدنا نه سندا
اشتباه تایپی بود
انشا الله مفصلا خدمت می رسیم

محمد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:22 http://love.blogsky.com

خیلی زیبا بود...

سارا خانم یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:39

سلام رفیق
قشنگ بود
------------------
این ادرس وب نسل برتر
من دعوتت کردم به همون ای دی که داشتم
منتظرم

حامد دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:18 http://deltalogo.blogfa.com

سلام

هرگاه شعله می گیری از بیرون تا درونم ازمی دانم تا نمی دانم هایم را زیر و زبر می کنی عجیب تر آنکه هرگزدرمن غروب نکرده ای چه شامگاهان، چه روزهای ابری در من باریده ای بیش از آنچه آسمان بر زمین در من ریشه داری از چشم تا دل خورشید را می دانم که آتش است تو را نه او هر روز غروب می کند وتو هر لحظه در من می زایی هزار خورشید بی غروب را هزار بار لذت اولین بار عاشق شدن را در تو چیزی هست که نمی دانم



این را میدانم که آپم.

پس تو هم بدان که باید بیایی.

مهیار دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 http://www.mahyar.neda.blogfa.com

سلام خوبی شما...؟
ببخشید که اینقدر دیر جواب میدم...
با اجازتون من یک وب جدید ساختم به همراهی نامزدم ...
خوشحال میشم به من سر بزنی...
به امید دیدار...
بای بای...

شوریده سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:41 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

به قول حافظ:

یک قصه بیش نیست غم عشق و وین عجب
وز هر زبان که می شنوم نامکرر است

و به قول ابوسعید ابوالخیر:

وا فریادا ز عشق وا فریادا
کارت به یکی طرفه نگار افتادا

گر داد من شکسته دادا دادا
ورنه من و عشق هر چه بادا بادا

موفق باشید......شوریده

حامد چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 http://deltalogo.blogfa.com

سلام.

بابا پس کجایی؟


بیا دیگه چشام به در خشک شد.



اگه روزی شاد بودی، بلند نخند که غم بیدار نشه و اگه یه روز غمگین بودی، آرام گریه کن تا شادی ناامید نشه .


همیشه شاد باشی.

من اپم.

گلی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:44 http://www.onlypictures.blogsky.com

سلام دوست عزیز
آپم
خوشحال میشم سر بزنید
فعلا خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد