هنرمند

روزی از میکل آنژ پرسیدند

 

 چگونه است که می تواند چنین آثار زیبایی خلق کند.

 

 

او پاسخ داد : بسیار ساده است.

 

 وقتی به قطعه مرمری نگاه می کنم مجسمه ای درون

 آن می بینم.

 

 تنها کاری که باید بکنم  این است که

 

 آنچه را به مجسمه تعلق ندارد دور کنم.

 

 

« درون هر یک از ما یک تندیس هنری پنهان است

 

 و هر یک از ما چون یک مجسمه ساز است

 

 که همه عمر را صرف شکوهمندترین تندیس هستی می سازد.

 

باید تصمیم به زدودن آنچه به ما تعلق ندارد بگیریم.

 

و کسی نمی داند چقدر فرصت باقی است.»

 

« هرچه می شود شبیه او باید شد.»

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا خانم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:18

سلام رفیق
کمی خستم
ولی خوندمت
سر فرصت میام نقد میکنمت
فعلا

شوریده چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

خیلی جمله زیبا و عمیقی بود امیدوارم همینگونه باشیم:)

وبلاگ من با شعر ارزو اپ شد

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید.....شوریده

گلی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:34 http://www.onlypictures.blogsky.com

سلام
با چندتا فایل بامه برای دانلود به روزم...
اگه اهل دانلود کردن فایل های جذاب هستی معطل نکن...
فعلا بابای...

شیرین چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:59 http://www.arooseatash.blogfa.com

سلام
امیدوارم خوب باشی
فکر کنم برای چندمین بار دارم می گم که وبلاگ منو عوض کن
اون قدیمیه رو پاک کن خواهشا و این جدیدرو (البته اگه دوست داری) بذار
ممنون میشم
مواظب خودت باش
خداحافظ

همسایه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:56

سلام علی آقا
خوبی؟
متن های جالبی نوشتین

.....

سارا خانم پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:36

سلام رفیق
کوشی
به روز نکردی

موج جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:31

سلام دوست من

بتراش ای سنگ تراش...

این چیزیه که هممون می خوایم...بهترین قالب...جانشین...باشیم

امیدوارم...

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد