انتظار

سحر می دمد؟

 

آری

 

اما کی؟

 

 

منتظریم؟

 

آری

 

اما چگونه؟

 

 

مقابل یا کنار

 

مسئله این است.

نظرات 8 + ارسال نظر
حسرت پرواز یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:50

سلام دوست همیشه خوبم
چه قدر خوب که جای تبریک داره
به خدا دیگه دارم شرمنده میشم.
آخه یه تولد معمولی که اینهمه تبریک نمیخواد
ولی بازم ممنون مثل همیشه
دیگه نمیدونم چی باید بگم
فقط میگم شاد باشی شااااااااااددد

سارا خانم یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:07

سلام رفیق
نگران نباش
من خوبم
خیلی خوب
..............
بیا و منو بخون
بیا و ببین
لبام میسوزن
بیا

یلدا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:41

سلام منظورم اینه :چه جوری این قدر شعرای قشنگ میگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونم این قدر زیاد شعر می گین

سلام
شما لطف دارین
زیبایی اگر هست در دیدگان شماست

شعر با رویا آغاز می شود
..

.
.
و با رهایی تمام می شود

.
.
.
سلام

جواد یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:33 http://dolaat.blogsky.com

سلام علی جان

این سوال رو خیلی یا پرسیدن(....مسئله اینست)

اگه می تونی جوابی واسش بده...نپرس

شاد باشی عزیزم

همسایه دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:11

سلام علی جان
خوبی گلم؟
چه خبرا؟

به سلامتی
حالا کجا افتادی؟

ایشالله هر جا هستی شاد و خندون باشی

:))))
خونه تکونی چه جوره؟


خنده رو لبات
با آروزی شادی و نیک بختی:)

شوریده سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:53 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد

فریبنده زاد و فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی

رود گوشه ای دور و تنها بمیرد

در آن گوشه چندان غزل خواند امشب

که خود در میان غزل ها بمیرد

گروهی برآنند کاین مرغ شیدا

کجا عاشقی کرد آنجا بمیرد

شب مرگ از بیم آنجا شتابد

که از مرگ غافل شود تا بمیرد

من این نکته گیرم که باور نکردم

ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

تو دریای من بودی آغوش وا کن

که می خواهد این قوی زیبا بمیرد


شعر بسیار زیبایی را نوشته بودید مثل همیشه

با شعر سیب به روز هستم

موفق باشید...........شوریده

عاشق تر از همیشه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 http://yeganehastibakhsh.blogfa.com

سلام
جالب بود اما من که نفهمیدم چی بود منظورتون.
البته فکر کنم یه ذره سخت بود والا من ضریب
هوشی ام بالاست مثل اعتماد به نفسم....؟؟؟!!
بروزم و منتظر حضور سبزتون.
در پناه حق

عابد پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:10 http://negaheman.blogsky.com/

سلام
اشعار زیبایی دارید ، و نگاه زیباتری .
پیروز و سربلند باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد