آسمان همین جاست

 

محیط را جستجو می کنم

 

کنکاش خدایی تازه!!!

 

محیط را جستجو می کنم

 

برای رسیدن به آزادی تازه

 

 

محیط را جستجو می کنم

 

پنجره ای می یابم

 

نور می یابم

 

آسمان را می سویم

 

فاصله ای انگار نیست

 

یک پنجره برای رسیدن به آسمان کافی است

 

همه آبی ها از آن منند

 

و پرندگان همگی انگار در قفس منند

 

آسمان به اندازه پنجره من است

 

بزرگ.

 

 

آسمان همین جاست

 

در اتاق من

 

پشت پنجره

 

کافی است پرده را کنار بزنی

 

 

سهم من از آسمان یک پنجره است

 

و فاصله من از آن یک پرده

 

کافی است پرده را کنار بزنی

 

 

پنجره

 

آغاز کلام است

 

سلام است

 

پرده

 

لب فروبستن است

 

چشم بستن است

 

 

پرنده در آسمان خود

 

پر می زند در قفس من

 

قفس بزرگ تر از من

 

و رسیدن به آن آرزوی من

 

 

پنجره چشم من است

 

پرده پلک من

 

آسمان قلب من است

 

پرنده عشق من

 

 

محیط را جستجو می کنم

 

پنجره ای می یابم

 

بی پرده

 

پرواز پرنده

 

آسمان تپنده

 

زندگی پر زخنده.

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا خانم پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:41

سلام رفیق
لبخندی بر لبم دارم
میسازم
میرم
و هنوز دارم ادامه میدم
خوش باشی

همسایه شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:26

سلام علی جان
خوبی گلم

چه خبرا؟
بازم شعرت خیلی قشنگ بود
تحسینت می کنم که انقدر با استعدادی:)


منم خوبم
شادم
خندونم
پر از زندگیم:))))))


مواظب خودت باش عزیز

سارا خانم شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:07

سپردم امانت دست باد
نمیدونم چی شد
با خودش برد و برنگردوند
خوبی
من خوبم
هنوز دارم ادامه میدم

حسرت پرواز شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:47

سلام.مثل همیشه خوشحال از حضور دوستانی به خوبی شما
چه قدر زیبا مینویسی کاش منم میتونستم به خوبی شما بنویسم
به همین زیبایی...
از کامنت پر محبت و زیبات هم ممنون
از تبریکتم همینطور
عزا یا جشن؟هرچی دوستام بگن
بازم ممنون
شاد باشید...

حسرت پرواز دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:50

سلام دوست خوبم
من که دیگه رسما کم آوردم
هرچی شما بگید
کیک که قابل دوستامو ندارم
کیک تولدم میدم به دوستام
راضی شدین؟:ی
ممنون از لطفتون
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد