گردشی در سرسرای وجود

گردشی در سرسرای وجود

 

به دنبال سرزمین جود

 

طفلی گریان از پس فراق

 

مردکی خندان پراز میل و اشتیاق

 

 

از دستان طفل نور می پاشد

 

از چهره مرد هوس شیهه می کشد

 

در میدان حضور مرد می خرامد

 

در چاله قصور کودک دعا می خواند

 

 

کودک پای می فشارد

 

به من نظر می کند

 

مرا می خواند

 

شعله می افکند

 

 

مردک فرمان می دهد

 

رنگ می طلبد

 

به هوس میل می کند

 

به لذت می افکند

 

روی می راند

 

 

رود به سوی دریا شدن جاری است

 

دانه هوای ریشه شدن درسر دارد

 

هوای گرم روبه تعالی جریان می یابد

 

و روح در جستجوی خداوند است

 

مهم نیست چقدر طول بکشد

 

مهم رسیدن است

 

روح به او نظر دارد

 

رسیدن انگاره اوست

 

 

هرگز راهش را گم نمی کند

 

همانگونه که آب به بالای کوه جاری نمی شود

 

او در جستجو است

 

به دنبال کشف اوست

 

چو قطره ای که از پس باران سحرگاهی بر برگ گلی برجای مانده است

 

هوای جمع شدن درسر دارد

 

منتظر لحظه طلوع می ماند

 

شعر عروج می خواند

نظرات 14 + ارسال نظر
سارا خانم پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:59

سلام رفیق
ممنون که اومدی
شعر اینبارت
دلمو......
نمیدونم لرزوند
یا..........
ولی یک حسی بهم داد
نمیفهممش
....................
خیلی قشنگ شهر فرشتگان رو به تصویر کشیدی

سارا خانم پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:59

روز عشق مبارک

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 15:24 http://www.sinlessangel.blogsky.com

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´....´´´¶
´´¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

سلام دوست گلـــــــــم
به مناسبت روز عشق کلبه ی فرشته ی معصوم یه تکونی به خودش داده...
ولنتاین مبارک
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهــــــــــــار

شوریده پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:36 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

این شعر شما نیز بسیار زیبا و خواندنی بود و ممنون که به ما لطف دارید و سر می زنید:)

منتظر وبلاگ اشعار طنز من باشید.

موفق باشید....شوریده

مجتبی پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:51 http://www.heiam.blogfa.com

سلام علی آقا
خوبی لطف کردین که سر زدی ...اگر دوست داشتین منو لینک کنید .مشکلی نداره ..
اما چرا اسمم رو گفتی مژده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسرت پرواز جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:04

سلام دوست خوبم.
ممنونم از اینکه همراه همیشگی من و وبلاگم هستی.
شرمنده که خیلی دیر اومدم.
بعد از مدتها آپ کردم. خو شحال میشم سری بهم بزنی.
با آرزوی پایداری شادیهایت...

مائده جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:01 http://maedemorady.blogfa.com/

سلام علی اقا..من مائده هستم و بک وب لاگ نویس کوچولو هستم...و امیدوارم که وقتی به سن شما رسیدم بتونم یک


وب لاگ نویس ماهر بشوم...خیلی دوست دارم که با شما تبادل لینک کنم ...میشه؟مرسی!منتظر نگاه قشنگتون به وب لاگم هستم....بای بای

همسایه شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:32

سلام علی جان
خوبی گلم؟
خوبی همسایه مهربون

ممنون بهم سر می زنی
ممنون هوای همسایتو داری
ممنون عزیز

می خندم گلم
می خندم

قول میدم


فقط.....
یکی کمی زمان لازم دارم
باید خودمو پیدا کنم
باید افکارمو جمع وجو کنم


ولی
مطمئن باش
همین روزا بازم میام
از شادیام می نویسم
قول میدم
:)

تو برام دعا کن
خنده رو لبات .....:)))))))


شاد باشی همسایه خوبم

مهیار شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:35 http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی شما
ممنون که سر زدی
کم پیدایی؟
آپ زیبایی بود
به من سر بزن
بای بای

شوریده شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:09 http://ghah-ghahe.blogfa.com

سلام

باز زیبا و شیوا نوشته اید.....احسنت

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید.....شوریده

فائزه سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:35

سلام گلم

خوبی عزیز؟
چه خبر؟

ممنون بهم سر زدی همسایه جون


۸ روزززززززززززززززز می گذره
منم شادم دیگه
خوبم گلم
آپ کردم

بازنشسته شدم !!!!

بیا بخون


:)))))))
یادم می مونه
تو هم یادت هست دیگه؟؟؟؟


همسایه خوبمی

شوریده چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:32 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

وبلاگ من اپ شد

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید.....شوریده

گلی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:45 http://onlypictures.blogsky.com

سلام
با یه عالمه عکس از بستنی های خوشمزه آپم
عکس ها رو به صورت لینک گذاشتم که فقط برای آپ کردنم انتظار طولانی بشه نه برای باز شدن عکس ها....
منتظرتم
بابای...

مهیار چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:54 http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی شما؟
منم خوبم شکر...
چه خبرا؟
خوشی؟
ممنون که سر زدی...
به من سر بزن ایشالا آپ میکنم !!!؟؟؟
بای بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد