زندگی من

 

هماره

 

سخاوت زندگی

 

بسی بیش از لیاقت من بوده است

 

افزون تر از آنچه هستم

 

سهمم داده است

 

بیش از آنچه سودمند باشم

 

سودم داده است

 

این ِِِ زندگی من است .

 

 

دست او

 

همراه نسیم

 

برگ برگ هر روییده را می سوید

 

بالش را

 

بر سر

 

همه مخلوقات می گستراند

 

 

هر قطره

 

به اذن او

 

به سوی حور پرواز می کند

 

 

هر حبه

 

به رخصت او

 

سر به افلاک می ساید

 

 

هر آفرینش تازه ای

 

پیامی از سوی اوست:

 

"هنوز به تو می نگرم

 

به تو امیدوارم".

 

 

او در لحظه لحظه زمان جاریست

 

همراه تک تک نفس های توست

 

آگاه از شمار ضربان قلب توست

 

 

 

لختی رها کن

 

دمی فرو بگذار

 

اندکی بیاندیش

 

در ژرفای وجودت

 

در بطن رویا و باورت

 

او را می یابی

 

می بینی که در پی توست

 

و به قدر وجودت

 

تو را لبریز می کند

 

و به سعی حضورت

 

قریب می شوی

  

او از پس همه فاصله هایت

 

هنوز به تو لبخند می زند

 

تو را باور دارد.

 

تو راهی نداری

 

ولی

 

راه او مسدود شدنی نیست

 

تنها سد این مسیر

 

تویی

 

اگر از خود عبور کنی

 

خودخواهی مشمئز کننده را رها کنی

 

به سوی او عروج می کنی.

 

 

راه هموار است

 

پای راهوار است

 

و منزل تو را فریاد می زند

 

هرچه بیشتر فروبگذاری ضمیمه های خودخواهیت را

 

رهایی سبک تر می شود

 

او نزدیک تر می شود

 

نزدیک تر از نزدیک ترین.

 

 

اگر بدانی

 

اگر بگذاری

 

وجود تو سراپرده اوست

 

ماوای او ِ باور توست

 

فهم تو آرامش توست

 

او

 

همیشه می در خشد

 

هر چند

 

تو چشم بسته باشی.

نظرات 11 + ارسال نظر
شیرین جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 http://www.arooseatash.blogfa.com

سلام
خوشحالم که اولین نظر مال خودمه ولی چه فایده وقتی مثل بقیه تایید نشه.........
راستی چرا تاییدشون نمی کنی؟ صلاحیت ندارم؟!
مواظب خخودت باش عزیزم
میشه به یادتم
راستی جواد هم با تو هست؟!

حسرت پرواز جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:54

سلام دوست مهربون.ممنونم که این خمه به یادم هستید.از همه ی دوستام ممنونم.
طوری نشده فقط حسابی این چند وقته مشغول درسا بودم.حالا هم به زور اومدم نت آخه درسا خیلی سنگینه.اما بالاخره اومدم از دیدن کامنتتون کلی خوشحال شدم.آخه باور نمیکردم اینهمه دوستای خوب و مهربون دورم هستن که به یادم هستن.
پستتونم مثل همیشه زیبا و فوق العاده بود.
من تا چند وقت دیگه خیلی کم میام نت اما به یاد همتون هستم.
برام حسابی دعا کنید.
از تبریکتون هم خیلی ممنون.من دختر اسفندم اما قبل از اون دختر زمستون.
یه دنیا ممنون.
شاد باشید

سانا هستم(خاله جون) جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:06 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام دایی جون

وای که چه قدر حال کردم

خاله سانا همچین خورد زمین که دلم خنک شد

چرا برام هیچی نمی خره؟؟

حالا که نمی خره منم


از زمین خوردنش حال کردم..


اما اونم حرس منو در اورد

چه جوری ؟؟؟؟؟خوب اخه خودشم میخندید

سلام علی اقا


می بینین تو رو خدا...مار تو استینم پروش میدم


چه کیفی میکنه)))))))

باشه بگذار به حال گیریه ما

این عسلک خالش بخنده!!!!!!!

خوبین؟؟؟؟؟؟؟قند خونتون درست شد

میدونین پزشکان برای درست شدن و

درمان قند خون

چی میگن؟؟چی توصیه میکنن؟


نخود و لوبیا و رشته اشی


در کل اش ......

میگین نه؟؟؟

امتحانش کنین....


با حضوره سبزتون خوشحالم میکنین...

مرسی از این که شادمون میکنین...

مرسی از این که با شعرای قشنگتون بهمون حال میدین

مرسی از این که با عسلک دست به یکی میکنین(خودم حال دو تاتونو میگیرم)

مرسی..........

یا علی

خدا نگهدارتون




همسایه :) شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:22

سلام علی جان
خوبی گلم؟
خوشی؟
با سرما چه می کنی؟
با این برفای قشنگ؟


شعرت چه قشنگ بود :)
بهتر بگه زندگیت چه قشنگه :)

انشالله پر از شادی و خوشبختی باشه :)


صدای خندتم می شنوم :))))))

شادترین لحظه ها قسمت تو باد

آزاد، چون پرنده یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 http://since1989.blogsky.com

این روزها، با حضورت،
دلگرمم خواهی کرد ...
پس، منتظرم.

هدیه ای ناقابل هم دارم.
التماس دعا ...

یا ابالفضل العباس،
یا حسین

سانا یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:15 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام دایی علی...خوبین؟؟؟؟؟؟(با خوندن این شعر همین جوری مونده بودم....بابا ای ول)

(اینم چاله میدونی بود ها)(دمتون گرم)

دایی یک چیزی بگم...؟نه نمی گم میتر سم بگم بعد


بگین خوب به من چه!!!!!

اون موقع هست که جلوی خاله جووون ضایع بشم


در باره ی خاله جونه ها)))))

اخه خیلی دارم حال میکنم دوست داشتم که به

شما هم بگم و شما هم

اگه خواستین خوشحال بشین))))))(اگه خواستین....شایدم اصلا مهم نباشه)


نه نمی گم ..چون همچینم چایی نخورده پسر خاله نمی شم!!!!!

دیگه خبری از ضایع شدن خاله ندارم..


زیاد کیف نکن!!!!

سلام علی اقا

خوبین

از اون یکی دایی چه خبر؟؟؟؟


این روزا اگر دیر میام و به


نظرات زیباتون سر میزنم

ببخشید))))


اخه مشغول کارهای نذری هستیم))))

انشا الله که این ایام بتونین بهره کافی رو ببرین

و ما رو هم دعا کنین

برای سلامتی عسلک و ......


راستی مامان سمیه از یک چیزی گلایه کرد..

گلایه که نه

اخه بلد نیست گلایه کردنو

اما براش سوال بود که چرا کسی به اون سوالی که در مطلب جدیدش

گذاشته(اپ میکنیم)

جواب نمی ده

اصلا خوندیدش))

حتما خوندید(البته اجباری نیس ها اما جالب هست که حدس هاتونو بدونیم)

یا علی


خدا نگهدارتون..

سارا خانم دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:11

سلام رفیق
ممنون
شعراتو خوندم
همیشه میخونم
یکی دوتاشو هم راستش کش رفتم توی دفترچم نوشتم
البته زیرش هم نوشتم سروده علی از وبلاگ اواز باران
علی جان من خوبم
خوبم
نگران نباش
تو چی؟؟؟؟
پشت این نوشته ها
خودتو اروم میکنی
یا مخفی

همسایه سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:30

سلام علی جان
ممنون سر می زنی
دل شادم می کنی


تو این سرما مواظب باش
سرما نخوریا :)


بخندی سرما نمی خوری
:)))))))))))

جواد سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:30 http://dolaat.blogsky.com

سلام علی جان

منم همینطور

می خواهم بدانم

می خواهم بگذارم...

راستی من اومدم مرخصی اونم ۵ روز

شاد باشی دوست من

حسرت پرواز سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:34

سلام دوست مهربون
بازم ممنون به خاطر همه چیز.
امسال آغاز بیست و دومین سال زندگیمو با شروع بیست و دومین بهاری که در زندگی غرق گناهم میبینم رو در بیست و دمین روز از ماه سفید و برفی و خوشگل اسفند جشن میگیرم البته تو دل خودم چون به احترام محرم جشنی در کار نیست.
همه ی شما دوستای خوبم تو قلب من دعوتین یه تولد حسابی...تو یه دل عاشق...
اگه از حال دلم بخواین بدونین باید بگم سرمست یه عشقم شاد و خوشحال وسرخوش...
زندگی زیباست ای زیبا پسند
زیبه اندیشان به زیبایی رسند...اینو از بچگی حفظ بودم اما خب یه وقتایی به کار نگرفتم
به هر حال بازم ممنون
شاد باشید...

شوریده چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:44 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

باز هم مثل همیشه زیبا.....احسنت

وبلاگ من به روز شده است

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید....شوریده

عاقل مباش تا که غم دیگران خوری
دیوانه باش تا که غمت دیگرا خورند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد