یکی ( ۲ )

برای تقسیم هدیه عشق

 

 تنها به  یکی نیاز است

 

بی کس عشق می خرد

 

و من بی کس تنها عشق می فروشم

 

فقط به خاطر تو

 

چرا که هستی

 

تو با منی

 

حتی اگر نخواهی.

 

 

تنها اگر یکی با ما باشد

 

ما را ببینید

 

ببیند که هستیم

 

کافی است

 

دیگر غمی نمی ماند

 

چرا که هر چه هست

 

شور حضور است

 

هوشیواری است

 

تجلی است.

 

 

اگر دستی دستی را می گیرد

 

چشمی به نگاهی پیوند می خورد

 

لبی به خنده نیمه باز رها می شود

 

بهر حضور توست

 

دلیل بهانه اش عبور توست

 

لطفش نزد وجود توست

 

کافی است

 

فقط خوب نگاه کنی.

 

 

اگر خوب نگاه کنی

 

کسی هست که شادیش

 

در گرو وجود تو نهفته است

 

به حضور تو وابسته است.

 

 

اگر جستجو کنی

 

کسی را می یابی

 

که به تمامی شادی توست

 

و نتیجه انتظارت.

 

 

اگر خوب نگاه کنی

 

یکی هست

 

یکی هست

 

یکی هست 

نظرات 7 + ارسال نظر
ساینا دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:25 http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام
امید که تو این روزهای سپید و برفی روزگارت گرم و دوست داشتنی باشه !!!!
و
سردی زمستون به قلب ات راه پیدا نکنه
.
.
.
مثل همیشه شعر زیبایی بود !
شاد باشی

شیرین دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:21 http://www.arooseatash.blogfa.com

سلام
سلام و مرسی از حضور سبزو دریاییت
دلم تنگت شده بود
مواظب خودت و عشقت باش
حتما احساس قشنگیه
تبریک منو بپذیر
آفریدگار عشق و زیبایی با من و تو.....
شیرین هنوز تنهاست
خوبه که تو کسی رو پیدا کردی

سارا خانم سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:18

رفیق
سلام
خیلی دلم میخواست جواب شعرتو با شعر بدم
ولی فعلا حس شعر گفتن و ادبی نوشتن ندارم
یعنی تا میخوام فکرمو جمع کنم ...........باید فرت این بینی عزیزو............
بگذریم
خوبی
خیلی قشنگ..........
و امیدوار کننده

خوش باشی رفیق

سانا هستم(خاله جون) سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:12 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام دایی...(بازم گل کاشتی و شکو فا شدی با این شعر هات)

دایی منه دیگه!!!!!!!!!!!!!

میدونستم که توی دنیا فقط شما به فکر من (عسلک )

هستی)))))))))))))))))

از این خاله سانا هیچ ابی گرم نمی شه....



خاله سانا:باشه ...باشه ...حالا با دایی جونت بشینین

غیبت خاله جوونو کنین..باشه ....!!!!!


دایی جون من همین الان ماسین میخوام!!!!



حالا که اینقدر عسلک و دوست داری..ماسین ن ن ن


به خاله سانا گفتم ..گفت حالا یخ بندونه بعدا میخره)))))


دروغکی نمی خواما از اون واقعی ها میخوام))))))))))))))


سلام علی اقا این بچه که نمی گذاره....

خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما با این نعمتای روز افزون خدا خوبین)))))))))))

خدا رووووووووووووووووووووشکررررررررررررررررررررررر))))



گفته بوودین چرا از حاجی نگفته بوودم...

باور کنین اینقدر این حاچ اقا و

حاج خانوم سرشون شلوغ بود که

نمی شد ازشون خبری گرفت!!!!!!!!!!!!!!!

فقط خبر اینه که به سلامت رفتن و اومدن))))))))))))))

بعد گفته بووووودین قندتون اقتاده!!!1


من فقط شیرینی به خاط اینکه

چاق نشین و جوششششششش نزنین

نمیدم)))))))))))))))))))


بازم م م م م م م م م م م م م


به خاطر خودتون!!!!!!!!!!!!!!!!


راستی توی این هوای سرد وتوی


این برف اگر گفتین چس میچسبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اش ش ش ش ش ش ش ش ش ش )))))))))))))))اونم


چه اشی!!!!!!!!!!!!!

خداوند یار ونگدارتون و


باشه و امیدوارم که بتونیم از این ماه

محرم بهره ی کافی رو ببرید

یا علی



hamed چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 http://deltalogo.blogfa.com

ز دل مهر تو ای مه رفتنی نی
غم عشقت به هر کس گفتنی نی
ولیکن شعله ی مهر و محبت
میان مردمان بنهفتنی نی



وبلاگتون فوق العاده جالب امیدوارم به من اجازه بدین لینکتون کنم.
از اشنایی با شما خوشحالم.
(از طریق سانا)

سانا هستم(خاله جون) پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:03

سلام دایی جوووووووون


خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اوه اگه بدونی دیشب

خاله سانا چه جوری ضایع شد..

اخیش ..... تلافی منو شما رو به

سر خاله سانا دراوردن؟؟؟؟؟؟

چه جوری؟

همون جوری که توی وبلاگش خوندین دیگه


حالا برای من هیچی نمی خره ؟؟؟؟؟


به شما هم که شیرینی نمیده؟؟؟؟؟

خوبش شد که دیشب اون بلا به سرش اومد!!!!

سلام علی اقا خوبین؟؟؟؟؟؟؟

میبینم که با عسلک همدست شدین که منو اذیت کنین؟؟؟

باشه...اشکالی نداره...نوبت ما هم میشه


از جناب سروان چه خبر؟؟؟؟؟

بیچاره الان روده هاش به هم پیچ خورده

(اخه ما زیستی ها به همه چیز زیستی نگاه میکنیم)


می دونین چرا روده هاش به هم پیچ خورده؟؟؟؟؟؟


نه دیگه ...نمی دونین دیگه!!!!!!!!!

اخه برای این که این عزیزا رو خیلی تحویل بگیرن

توی سوپ و توی اششون به جای رشته (ماکارونی )می ریزن!!!!!

اینو من شنیدم..اما ندیدم.....

اهان یک چیزه دیگه هم شنیدم..اونم

اینه که می گن یک نفرو میکنن نگهبان پرچم و ...



خدا قسمت همه ی اون هایی که واجبشونه


بکنه که برن و این خدمت و بکنن!!!!!

یا علی خدا نگهدارتون..

و ممنون از شعر های باحالتون

دیگه تعریف نمی کنم از شعراتون چون تکراریست...

حامد پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:23 http://deltalogo.blogfa.com

سلام.
ایام محرم رو به شما و خانواده ی محترمتون تسلیت میگم.
وبتون به من چسبید چون من به این نوع شعر علاقه دارم.
اگه شاعرش خودتونین من به شما تبریک میگم .
من که خوشحال میشم میام و شعرای قشنگتون و می خونم.

به امید اپ بعدیتون.

یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد