یکی( ۱ )

 

با نگاهی

 

              که مرا تماشا می کرد

 

لبخندی

 

                صمیمی و گرم

 

و جملاتی

 

               که مرا نشانه گرفته بود

 

رها کرد مرا

 

از سنگینی غمی که در چشمانم نشسته بود

 

مرا از پیله من رهاند

 

کابوس نیمه تمام مرا تمام کرد

 

شادابی و سرخوشی را دوباره به جان من بازگرداند

 

به نگاهی

 

لبخندی

 

توجهی

 

استادم

 

و بعد با هم خندیدیم.

 

 

 

ای کاش

 

 

-      آرزویی که محال نیست

 

 محالی که در دسترس است

 

دسترسی که دور نیست

 

و نزدیک هم!!! –

 

تو باشی

 

کاش  مرا  تو ببینی

 

        به نگاهی

 

        لب  خنده ای

 

        سر زنشی

 

         خشمی

 

        آهی

 

کاش  مرا  تو ببینی

 

      کاش هنوز باشم

 

       در حلقه دیده تو

 

    

 

      بدان

 

      که تو برایم هستی

 

       هنوز و همیشه.

 

      

      بدان که نگاهت رهایی است

 

     یکی تنها یکی برای عاشق زیستن کافی است

 

 خنده یکی بس برای تا ابد مستی است

 

تنها یکی

 

یکی که تو باشی.

نظرات 6 + ارسال نظر
همسایه :) شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:24

سلام علی جان
خوبی گلم؟
خوشی؟


چه خبر؟
کی اومدی مرخصی؟؟؟

کارا خوب پیش میره؟
خندت سر جاش هست؟
شاد و سر حال هستی؟؟؟

ممنون سر زدی:)
خوشحالم کردی:)


موفق ترین باشی

سانا هستم شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام دایی...

خوبی؟

اره دیدم ازتون خبری نیست تعجب کردم..

دایی من نمی دونم این


خاله سانا برام نمی خره!!!!!!!

نه علوسک نه ماسین!!!



من می خوام

میگه خرج سنگینه میخوام برای داییت


شیرینی بخرم!!!!!!!!!(شووووخی ی ی )




علی اقا این


یکی شعر اخریتون واقعا زیباست

روز به روز شکوفاتر میشین!!!!!!!

واقعا دارم میگم گل کاشتین)))))))


اخی ی ی ی دایی ج...........د

هم الان داره تو برجک با خودش شعراشو زمزمه میکنه


اما اشکالی نداره 12 روزه دیگه....

راستی ازم پرسیده بووودین نذری..

من فقط یک کوچولو نذر دانشگاه کرده بودم

اما برای عسلکمم یک کوچوولوتر نذر دارم ولی

خودمون که نذری میدیم


هم برای این فسقلی هم حتما سهمی هست!!!!!!!!

بگذشت چون نسیم بهاری ،جوانیم


طی شد چون عمر لاله و گل ،زندگانیم

نا مهربان شو ای دل خونین،که در جهان


شد خصم زنگانیم،مهربانیم
.
.
.
.
.
شاد باشین)))))

یا علی
خدا نگهدارتون







شیرین شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:32

سلام علی عزیز؟!
خوبی؟! خوشی؟!
با سر بازی چه می کنی؟ مواظب خودت باش.....
همیشه در یاد منی...
به من نمی گی اون که به شعرا و نوشته هات رنگ و بو داده کیه؟!

شوریده شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 14:54 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

ممنون که سر می زنی

خیلی شعر زیبا و قشنگی بود.......خوب می نویسید

ای کاش او مرا می دید ای کاش!!!!!!؛(

مرا به روز قیامت غمی که هست این است
که روی مردم دنیا دوباره باید دید

موفق باشید.....شوریده

عاشق تر از همیشه دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:38 http://www.yeganehastibakhsh.blogfa.com

سلام.
عاشورا تجلّی خداست.
با مطلبی به عنوان" محرم" به روزم.
حضور و نظر شما باعث دلگرمی خواهد بود.

بارون دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 19:58

خوبه. هنوز هستین. خیلی وقت بود به کسی سر نزده بودم. موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد