اگه تو بودی...( ۱ )

 

آکنده از آرزویی محال

 

لبریز از حس سوزنده خواستن

 

سرشار از دلشوره

 

منتظر دیدار روی تو

 

انتظار

 

انتظار

 

انتظار

 

لب بسته

 

چشم ها خسته

 

دل پرپر زنان

 

قدم ها نه به این نه به آن.

 

 

انتظار

 

انتظار

 

فرو غلتیده در هراس

 

پر از وسوسه

 

نیاز

 

دیوانگی

 

فکر در گور

 

دیوانگی

 

در فاصله ای که به دوری ستاره ای دیگر است

 

انگار

 

آرزویی محال در باور است

 

محال

 

محال

 

محال.

 

لعنت بر لغات من

 

لعنت بر زبان من

 

لعنت بر فاصله

 

لعنت بر خاطره!

 

 

ماهی افتاده در بستر سنگ

 

میلی معلق در فضای منگ

 

لول زنان

 

فریاد کنان بر پوچی محض

 

بی قرار

 

بغضی در گلو

 

فریادی در کلام

 

اشکی در لحظه سلام

 

در آرزوی فرجام!

نظرات 10 + ارسال نظر
بوسه چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 http://www.bose.blogsky.com

چی بگم جز اینکه زیبا بود...

همسایه :) چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:12

سلام علی جان
خوبی گلم؟
خوبی عزیزم؟


بابا این شاعرا چقدر حساسن!!!
عزیزم من به یادتم


ببخشید که دیر بهت سر زدم
ممنونم که شما انقدر لطف داری


چه خبر
کی اعظام می شدی؟
کارا رو به راهه؟
خودت خوب و سرحالی؟


مواظب خودت باش
من آخر هفته نمی رم سفر
کارم خیلی زیادن
نمی رسم برم
انشالله یه وقت دیگه


شب یلدا هم خیلی خوش گذشت
همیشه خوش می گذره
دنیا جای خوش گذشتنه:)


شاد باشی عزیزم
:))))))
یادت نره ها :)))))

شیرینت چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:19

سلاااااااااام!
تو مگه نرفتی؟!
تعجب می کنم

خاله سانا چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 14:14 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام دایی علی

حالا هی بگین این وب لاگ کلبه چرا غیبت صغرا دارن

هی گلایه که چرا به ما سر نمی زنن..

دندون سر جیگره بدبختم گذاشتم تا حالا بگم

بابا من دارم خاله میشم این

غیبتشونم به این خاطر بود همش در

اضطراب این که ایا نی نی هست یا نه

که طبق اخرین خبری که در ساعت

12:40به دستم رسید این بود که

من راستی راستی دارم خاله میشم

کشتم خودم .......


اصلا حس شعر ندارم چون توی یک فاز دیگه هستم.

شاد باشین

شیرینی شد دوتا فعلا 2 بر 0 به

نفع شما!!!!!!

اما شما به یک اشی بده کارین

اش پشت پایی سربازمون دیگه

جای اقا جواد خالی نباشه

اش یادتون نره ها!!!!!!!!!!

خدا نگه دارتون!!!!!1

سمیه و علی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 http://kolbeyema.blogsky.com/

علی اقا سلام
شما اولین کسی بودین که تو این دنیای مجازی به ما تبریک گفتین اینو همیشه یادمون میمونه و به نی نی هم خواهیم گفت
به نظر شما حالا که جنسیت نی نی معلوم نیست اونا چی صدا بزنیم؟
منتظر نظراتتون هستیم
دوستون داریم
بای

ن.ش پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 http://http:/

سلام همکلاسی
خوبید؟خوش میگذره؟
میبینم که با دوستانتون هستید باز هم مثل سابق...
به به حسابی هنرمند بودید و ما خبر نداشتیم؟؟؟
خوب بد نبود ما رو هم مستفیض میکردید بابا؟؟؟
ولی خیلی قشنگ بود.آفرین آقای مهندس...
از هر انگشتت ۱۰ تا هنر میریزه....
مواظب خودتون باشید.به همه ی بچه ها سلام برسونید.
زیاد هم شیطونی نکنید اونجا.....
میخواستم زودتر نظر بدم قسمت نمیشد.
امروز سحر خیز شدم اومدم نظر بدم براتون.
خداحافظ

سلام

خوبم شکر
با محمد و رضا با همیم
:))))))))))))))))))))))))
من و شیطونی
:))))))))))))))))

لطف داری
ممنون

سحرخیز باش تا کامروا باشی
:)))))))))))))))))))))))))))))))

ممنون بابت آمدنت و نظرت

سلامت و شاد باشی

سانا هستم پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:47 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام دایی ی ی ی ی ی ی ی )))))))

مرسی از شادمانیتون)))))

به خدا هنوز 1 ساعت از مطلع شدنم نگذشته بود که اومدم

خبر دادم)))))

نه دیگه شیرینی جای خودش

اشم جای خودش

اخه دایی ی ی ی جواد رفته سربازی))))


ما باید اش بخوریم یا نه!!!!!!))

بعدشم شیرینی باید بگذاریم دایی جوادم باشه

باشه؟؟؟؟؟؟؟؟(میدونستم میگی باشه))))))


ما بی وفا نیستیم))))))

کلی براش commentگذاشتم که چرا

نیستی نمی دونستم رفته !!!!!

بیچاره الان معلوم نیست کجاست !!!!

ولی امید وارم با چهارشنبه (حامد)

توی یک پادگان باشن!!!!

اونم براش غروب پاییزه میخونه و

دایی جوادم گریه(خدا نکنه)))))


گفته بودین تولد کی هست ؟؟؟؟

تولده مامانی میشه فردا

یعنی 1386/10/7


خلاصه همه در تدارکاتیم !!!!

قول میدم به جاتون کیک بخورم!!!!!!


اینم شعر!!!!

غروب پاییزه

دلم غم انگیزه
.
.
.
بقیش comment

بعدی!!!!!!

یا علی

خدا حافظتون دایی ی ی ی ی ی..))))))


شوریده پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:38 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

خیلی زیبا و پر احساس نوشته بودید.....واقعا ارزش خواندن داشت

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید....شوریده

شیرین پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:19 http://www.arooseatash.blogfa.com

سلام!
لطففا توی اون وبلاگم نظر بذار
مرسی داداسمم خوبه
خوشبحالت که مرخصی داری

سمیه و علی جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 http://kolbeyema.blogsky.com/

یه پروانه را با دستات می گیری.
بدش می خوای ببینی زنده هست؟
انگشتاتو باز کنی ....
فرار میکنه.
محکم بگیری....می میره.
دوست داشتن هم یه چیزی مثل پروانه هست
شعر قشنگی بود ولی بازم یه کم غمگین
خیلی خوب مینویسی ولی نمیدونم چرا غمگین
ای کاش یه کم امیدوارانه به زندگی نگاه کنی
از مطلبی هم که برا عسلک داده بودین ممنون
منتظر مطاب جدیدتون هستیم
شاد باشین و رستگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد