سپاس

من انسانم

 

 

خدای من

 

به هرچه می نگرم

 

هرآنچه که هست

 

ازآن توست

 

هرآنچه که اطرافم هست

 

آفریده توست

 

در احاطه توام

 

و خود نیز آفریده تو.

 

و همه امیدم:

 

هرکه و هرچه جز تو بخواهم و بخوانم

 

آفریده توست

 

و ازآن تو

 

و راهم راه تو.

 

 

به هر که دل ببندم

 

به تو دل بسته ام

 

به هر که بپیوندم

 

به تو پیوسته ام

 

گریزی نیست.

 

 

 

می خندم

 

چراکه می دانم مرا می بینی

 

میگریم

 

چراکه می دانم می دانی

 

ازآن توام

 

ازآن توام

 

ازآن توام

 

 

مگر همه چیز ازآن تو نیست؟

 

مگر همه را نیافریده ای؟

 

پس عشق می ورزم ..............

 

 

گریزی نیست ـ هرچه که هست ازآن یکتایست

 

 که آفریده است هرچه که هست

 

گریزی نیست ـ مشرق و مغرب اوراست

 

و ستایش او را سزاست

 

« الحمد الله رب العالمین »

 

نظرات 10 + ارسال نظر
حسرت پرواز جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26

سلام دوست گلم.
امیدوارم شاد و سرحال باشی...
وبلاگم به مناسبت یلدا آپ شد...
منتظرت هستم...
عیدتون مبارک. یلدای شادی داشته باشید...

شیرین جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:26

سلام مرسی که اومدی فردا میری؟! مواظب خودت با نوشته ی قشنگی بود به امید عاشقی

عاشق تر از همیشه شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:52 http://yeganehastibakhsh.blogfa.com

سلام
با مطلبی به عنوان" دعا" بروزم.
در پناه حق باشید.
مثل اینکه من اولین نظر رو دادم.
راستی اسم مهم نیست هر چی خواستید صدام کنید.

سانا هستم یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:07 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام علی اقا..

جاتون خالی شب یلدا

شیرینیی خوردیم (ای خوردیم...)

گفتم نیستی که ببینی سانا

چشم برو بچس وبلاگیو دور دیده

و حالا نخور کی بخور(شیرینی)

اشکالی نداره جای شما هم خوردم!!!!

می بینم که شما هم مثل اقا جواد

شب یلدا شکوفا شدین!!!!!

(با خوندن شعرای زیبا برای خانواده...دوستان..)

البته خودتون هنوز نگفتین که ایا این شکوفا شدن

حقیقت داره یا نه

اما من حس 6م می گه که این طور بوده)


این نوشته رو با احساس بخون باشه؟؟؟؟!!!!

ای ان که پا گذاشتی روی قلب من

ای ان که در رو بستی به روی من
.
.
.
.
.
.
.
.
.
در رو باز کن انگشتم گیر کرده لای در!!!!

راستی جواب سوالتون

من خوبم و همه چبز مثل قبل پیش میره!!!

سارا خانم دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:55

سلام رفیق
چقدر شکر گذاری روان و زیبائی
اوم.................
چی بگم که خوب بیان کرده باشم احساسمو نسبت به شعرهات
خیلی با احساسی رفیق
خوش باشید

شوریده دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:40 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

خیلی شعر قشنگی بود و مرا در ژرفای تفکر فرو برد
افرین.....دیگه سر نمی زنی؟؟؟؟

یه شعر نوشتم خیلی متفاوت

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید....شوریده

سانا هستم سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام علی اقا..

نه بابا دانشجو..

اما یک شخصیت خیالی بین من و ..

راستی تولد من نه تولد همونی که خودتون میدونین هست

(تولدش مبارک)

حالا حالا ها نیست ها!!!!4-5 روزه دیگه

اره ما شیرینی خوردیم

اخه شب یلدا با یک مراسم

دیگه همراه شده بود

به این دلیل

خوب پس شکوفا شده بودین؟؟؟؟؟

الان دل حالت شکفته بودن و


خجستگی به سر میبرین دیگه!!!!

من نمی تونم زیادتر لز این بنویسم فعلا ....

دفعه ی بعدی جبران میکنم !!!11

***بهار-فرشته معصوم*** سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:33 http://www.sinlessangel.blogsky.com

حرفهای ما هنوز نا تمام
تا نگاه می کنی وقت رفتن است...
باز هم همان حکایت همیشگی..!
لحظه ی عزیمت تو ناگزیر میشم.
آه...ای دریغ و حسرت همیشگی...
ناگهان چه زود دیر می شود...!!!

سلام عزیزم...
باز هم مثل همیشه زیبا بود...
من آپم.یه آپ متفاوت...
با آرزوی بهترینـــــــــها:بهـــــــــــار

حسرت پرواز سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:23

سلام دوست خوبم.
ممنون که اومدی.خوشحالم کردین.
از لطفتون هم ممنون.
مبارک شما هم باشه.
شاد باشید...

ساینا سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:58 http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
خیلی خوشحال شدم از حضورت
فکر کردم دیگه دارم فراموش می شم !
ممنون ام !
.
.
آغاز زمستون قرار داریم یعنی آغاز فصلی جدید
امیدوارم که آغاز خوبی داشته باشی !
.
.
موفق باشی
و روزهای گرم و سرشار از عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد