این زندگی را نمی خواهم ( ۴)

این زندگی را نمی خواهم

 

 

از بلندای قامتم موری بالا می رود

 

بر فراز من مرغ سیاه آشیان نموده است

 

از گرمی اجاق من روزگار به سر می آرود

 

و از انبار کشت من به یغما می برد 

 

و دیگر انگار

 

قرار نیست

 

هیچ بذری به جوانه بنشیند

 

پرتوی بر چهره ای روشن بتابد

 

زندگی رنگ باخته است

 

همه چیز تمام است

 

این را نمی خواهم.

 

 

تمام امیدها

 

همه ای کاش ها

 

سوی دست ها

 

خورشید را می طلبند.

 

 

همه جان من

 

به امید با تو بودن

 

از بستر خاک جدا می شود

 

کجایی؟

نظرات 11 + ارسال نظر
همسایه :) سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:10

سلام گلم


:))))
با هوشم دیگه :))))
به همسایم رفتم :)))))




خوش باشی عزیز
هر جا که هستی در پناه حق




فردا تو دعای عرفات ما رو هم دعا کن


:))))))


مواظب خودت باش:)

سانا هستم سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:55 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام علی اقا مرسی از

لطفتون....بابا مگه هنوز (کلبه ..)به شما


سر نزده والله ما که گفتیم بهشون!!!

حتما سر می زنه امروز فردا.....

خوب هستین؟؟حتما خوبین!!!مثل همیشه!!

(خدا روووووووووووووشکرررررررررررررررر)


اما این روزا داشتیم با (کلبه..)

صحبت می کردیم و با هم این نظر داشتیم


که چرا نا امید ی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

می دونم به ما ربطی نداره

چرا تو دلت می گی تعارف

نکن ....بلند بگو)))))))


راستی اتفاقا من عاشق شیرینی ام

این یکی شعرتون واقعا زیبا بود ..

(الکی تعریف نمی کنم...)


راستی تعطیلی کجا بود..

نه هنوز تعطیل نشدیم!!

هم چنان می رویم .....

امروز اصلا حس شعرم نیومد بدون


شعر تمامش می کنم ...

خدا حافظتون))))))









شوریده سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:56 http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

بسیار شعر زیبا و با مفهومی بود....تبریک می گویم

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید....شوریده

سارا خانم چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:47

سلام رفیق
خیلی وقتا میام تو وبت و میخونم
و حس میکنم چقدر بیسواد و بیاحساسم
به حسی که داری حسودیم میشه
و لذت میبرم از خوندن پیامهات
.........ممنونم که هستی

جواد چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 http://dolaat.blogsky.com

سلام علی جان

سلامت باشی

دنیا به کام تو و...

سرانجام انتظارها به پایان رسید

شاید این آخریش باشه

همیشه به یادتم...یاد تو...رضا...محمد.........

امیدوارم توام انتظارت نتیجه بده

شاد باشی و از زیبایی هایه زندگیت لذت ببری

خداحافظ دوست من

سانا هستم چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام علی اقا

شد ما comment بگذاریم

نگین یک چیزیش کم!!!!!

این استعداد ما رو شما ها کوووووور

کردین (چشمک..)جه این یک تیکه جلف

بود نه؟؟؟؟؟؟(خوشم نیومد...بی خیال!!!)

کلبه بهتون سر زد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر که شد محرم دل

در حرم دل بماند

و انکه این کار ندانست

در انکار بماند...

منتظر نگاه زیباتون هستم

یا علی

خدا نگهدارتون باشه








شوریده چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:39 http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

ممنون از حضور سبز شما هستم

وبلاگ من به روز شده است

موفق باشید.....شوریده

شیرینت چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:27

شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست این دل با نگاهی سرد پرپر می شود با خودم عهد بستم بار دیگر که
تورا دیدم ... بگویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تو میمیرم

دوستت دارم

سانا هستم چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:39 http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام علی اقا


بهشون نگفتم که برین comment بگذارین

بهشون گفتم به baniسر زدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین...

اول از همه برایت ارزو می کنم که عاشق شوی

و اگر هستی کسی هم به تو عشق بورزد....

و اگر این طور نیست تنهاییت کوتاه شود

و پس از تنهاییت نفرت از کسی نیایی

امیدوارم که این گونه پیش نیاید و اگر

پیش امد بدانی که چگونه به دور از نا

امیدی زندگی کنی.برایت همچنین ارزو

می کنم که که دوستانی داشته باشی از جمله

دوستان بد وناپاییدار برخی نادوست و برخی

دوستدار....که دست کم یکی در میانشان بی تردید

مورد اعتمادت باشند.

و چون زندگی بدین گونه است برایت ارزو مندم که

دشمن نیز داشته باشی.نه کم نه زیاد درست به اندازه

تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهند.

که دست کم یکی از انها اعتراضش به حق باشد.

تا که زیا به خود غره نشوی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و ارزو مندم که مفید فایده باشی نه غیر ضروری

تا در لحظات سخت وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است

همین مفید بودن کافی باشدتا تو را سپا نگه دارد.

همچنین برایت ارزو می کنم که صبور باشی .

نه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر

می کنند.

و با کاربرد درست صبوریت بزای دیگران(علی اقا!!!)نمونه شوی

و چون جوان هستی خیلی به تعجیل رسیده نشوی و اگر رسیده ای

به جوان نمایی اصرار نورزی.....

برایت همچنین ارزو می کنم که پوووووول نیز داشته باشی

که هر سال یک با پولت را جلوی رویت بگذاری و ببینی که

کدامتان ارباب دیگری هستین!!!!!!!!!!!!!

و برایت در اخر ارزوی خوشبختی می کنم

اگر همه ی این ها برایت فرا هم شد دیگر ارزویی برایت ندارم

یا علی

به این می گن commentبا حال

علی اقا یاد بگیر

شاد باشین

خدا نگهدارتون





سارا خانم پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:13

اینا فروشین؟
کدوما ؟
اینا دیگه.......احساسات
: خانم همش مفت .....قابل شما رو نداره؟
ـ جدا........
: فقط خرجش یک بوسس
ـ واقعا
: بله خانم .........
ـ از کجا بدونم واقعیه.........احساس ناب
: به شرط چاقو.......خانم من تضمینش میکنم......اینا همش مال یک شاعر
ـ ای.........حالم بد شد .........احساس یک پسر افتاب مهتاب ندیده رو دارین
: والا خانم این روزا اونیکه شما میخواین بازار سیاه شده.ولی چشم......شما فردا بیاین من حتمی براتون جور میکنم.........ولی این خیلی جنسش مرغوبها .....پشیمون نمیشید
ـ من که نمیخوام احساس بخرم ......اشک بریزمو و فکر کنم......من میخوام حالشو ببرم......
-----------------------------------
بگذریم.........زیاد جدی نگیر.........
به خودت هم نگیر
من مزخرف زیاد میگم
---------------------------------
خوبی رفیق

Reza W@NTED جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 http://www.hack-rap.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیز
میخواستم یه کوچولو وقتت رو بگیرم
میخواستم بگم که اگه با تبادل لینک موافقی منم موافقم یا اینکه اگر دوست داری لینک باکس منو تو وبلاگت بزار تا نمن لینک شما رو توی لینک باکسم بزارم
در ضمن شما میتوانید در وبلاگ ما عضو شوید تا از جدیدترین اخبار وبلاگ جک ها اس ام اس ها و بعضی از کدهای جاوایی که مخصوص اعضای وبلاگ هست
حالا تصمیم با خودته هر کاری دوست داری میتونی بکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد