پاییز من ( ۱ )

پاییز من

 

نزدیک می شود

 

برگ برگ.

 

 

رویاها آرزوها

 

بر بستر حقیقت دفن می شوند

 

یکی یکی.

 

 

رنگینه ها با زوزه باد

 

بر خاک می افتند

 

دانه دانه.

 

 

برگ هایی که در رویای خورشید تن می سوختند

 

به شوق رهایی

 

متهورانه در فضا می رقصند

 

به پرواز در می آیند

 

ولی

 

به خاک می پیوندند.

 

 

شاخه ها

 

باریخته

 

سبک

 

سر بر می افرازند

 

لخت

 

و آماده خم شدن

 

با شکوه سرمای سفید.

 

حتی آنکه بی بار بود

 

و تواضع نمی شناخت

 

می داند

 

از خمیدن ناگزیر است.

 

 

زمان تو را می ساید

 

و فراز تو را فرو می آرد

 

فرو

 

فروتر

 

تا که دیگر فراز نیست

 

همه چیز به یکی شدن می انجامد

 

به اجتماع

 

همه چیز با زمان پیوند می خورد

 

در دورنما دیگر تمایزی نیست

 

پیوند با روزگار

 

همراه فاصله شدن است.

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 http://akhe-del-e-man.blogsky.com

سلام
ممنون که سرزدی
عقل می گفت که دشوارتر از مردن چیست؟ عشق می گفت فراق از همه دشوارتر است
موفق باشی
**یاحق**

حسرت پرواز یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست همیشه خوبم.ببخش که دیر به سراغت اومدم این چند روز حال مساعدی نداشتم و به شدت از لحاظ روحی و جسمی بیمار.
ممنون ار اینکه منو ار یاد نمیبری و ممنون از اینکه واژه ی حسرت بار کاش رو اینهمه زیبا و عاشقونه اونم برای وبلاگ کوچیک من به کار بردی.
از کامنت زیبات و از همدردیت که یه دنیا برام ارزش داره صمیمانه تشکر میکنم.
در یک کلمه میگم:عشق مرا کشت و مرا کشت و مرا کشت...
به زودی آپ میکنم با یه دنیا دلتنگی و اشک...
خبرت میکنم...
به سراغ من اگر می آیید...نرم و آّسته بیایید ...مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من...
شاد باشی...سهم منم مال تو...

شیرین یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:19

خواستن چه زیبا می شود!
و حرمت نگاه بارانی ات سنگین...!
هوس در میان تکه های دلهره رنگ باخت و
دیگر واژه ی خواهش با ما ماًنوس نشد.
سقف احساس می ریزد و
ما عبارت :عشق نمی میرد را
سر می دهیم و آن را با آبیه احساسمان
آذین می بندیم!

س ل ا م ! منم دعات می کنم
موفق باشی
مبهت گفته بودم که من متولد آبان هستم(الهه آب و باران) تو چی؟!
نمیگی از کجایی. من از شیرازم

مواظب مرد باران زده ی من باش

سارا خانم یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:23 http://biriaaa.blogsky.com

سلام رفیق
متاسفم مدتی نتونستم بیام و بخونم
دوباره برگشتم
با دقت میخونم و نظر میدم
خوش باشی رفیق

جواد دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 http://dolaat.blogsky.com

سلام

خوبم..مرسی که سر میزنی

تو خوبی؟

شیرینی؟ قابلی نداره تشریف بیارید در خدمتیم

راستی دیشب یه خواب دیدم

خواب دیدم تو خونمون من تو رضا و محمد کنار هم خوابیده بودیم

تعبیرش شاید این باشه

دلتنگی

شاید!!!!

بهم سر بزن....

عاشق تر از همیشه دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:56 http://yeganehastibakhsh.blogfa.com

سلام
قلم قشنگی دارید.
خودتون می نویسید؟
موفق باشید.
خوشحال میشم سر بزنید.
خداحافظ

فائزه سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:10

سلام گلم
سلام مهربونم
سلام همسایه جونم



واقعیت
شرمندتم
واقعیت
ببخشید
واقعیت
خجالتم دادید


خوبم...
فشارم
خودم
کارم
زندگیم
همه چیم


سرم شلوغه
شب به شب
کأنه جنازه
میوفتم تو رختخوابم
بی هوش می شم
بی هوش بی هوش



اصلنش
گم شدم
تو این
دنیای بی انتها....

بازم
مثل همیشه
هم خوشحالم کردی
هم شرمنده لطفت شدم
هم...


التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد