پنجره

 

 

محیط را جستجو می کنم

 

کنکاش خدایی تازه!!!

 

محیط را جستجو می کنم

 

برای رسیدن به آزادی تازه

 

 

محیط را جستجو می کنم

 

پنجره ای می یابم

 

نور می یابم

 

آسمان را می سویم

 

فاصله ای انگار نیست

 

یک پنجره برای رسیدن به آسمان کافی است

 

همه آبی ها از آن منند

 

و پرندگان همگی انگار در قفس منند

 

آسمان به اندازه پنجره من است

 

بزرگ.

 

 

آسمان همین جاست

 

در اتاق من

 

پشت پنجره

 

کافی است پرده را کنار بزنی

 

 

سهم من از آسمان یک پنجره است

 

و فاصله من از آن یک پرده

 

کافی است پرده را کنار بزنم

 

 

پنجره

 

آغاز کلام است

 

سلام است

 

پرده

 

لب فروبستن است

 

چشم بستن است

 

 

پرنده در آسمان خود

 

پر می زند در قفس من

 

قفس بزرگ تر از من

 

و رسیدن به آن آرزوی من

 

 

پنجره چشم من است

 

پرده پلک من

 

آسمان قلب من است

 

پرنده عشق من

 

 

محیط را جستجو می کنم

 

پنجره ای می یابم

 

بی پرده

 

پرواز پرنده

 

آسمان تپنده

 

زندگی پر زخنده.

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:02 http://memories-river.blogsky.com

سلام
همیشه دل ها عاشق میشوند و چشمها رسوا میکنند
فک کنم کم کم اگه خدا بخواد همه چی داره درست میشه
واسم دعا کن
شاد باشی و بی نیاز
یا حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:05

سلام دوستم
سلام همسایم
سلام گلم مهربونم
.
.
.
خوبی؟
خوشی؟
سلامتی؟
.
.
.
پنجره
آسمون
نم بارون
پرپر پرنده ها
با خنده های شاد بچه ها...
آرزو هامو همیشه کنار پنجره ی اتاقم
آروم دم گوش خدا زمزمه می کنم و همیشه
خدا به حرفام با یه لبخند زیبا گوش میده و با نگاهش
دلمو آروم می کنه:)
.
.
.
سهم تو از آسمان دنیایی از پنجره هاست
مطمئنم!!
.
.
.
التماس دعا

فائزه سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:06 http://myrealylife.blogsky.com/

اگه گفتی

حسرت پرواز پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست و همراه همیشگی وبلاگ تنهای من.
منم دلتنگم.این چند روزه حال مناسبی نداشتم.حالا هم مستثنی نیست.یکمی حالم جا بیاد آپ میکنم.
نگران نباشین.
شاد باشین...

مریم پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 http://akhe-del-e-man.blogsky.com

سلام ممنون که سرزدی ونظرتوگفتی
ببخشین دیراومدم

درشهرعشق قدم میزدم گذرم افتادبه قبرستان عاشقان خیلی تعجب کردم تاچشم کارمی کردقبربودپیش خودم گفتم یعنی این قدرقلب شکسته وجودداره؟یکدفعه متوجه قلبی شدم که تازه خاک شده بودجلورفتم برگهای روی قبرراکنارزدم که براش دعاکنم وای چی میدیدم باورم نمیشه اون قلبه همون کسیه که چندساله پیش دله منو شکسته بود(ازهردست بدی ازهمون دست میگیری)


من لینکت کردم توهم اگه خواستی منولینک کن
موفق باشی یاحق

جواد پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:23

سلام
خوبم
مرسی که اومدی
پنجره:......نگاه......سلام......خداحافظ

شاد باشی

سلام رضا رو برسون

حسرت پرواز جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:06

سلام رفیق.لبخندم رو لبام خشکیده.دیگه لبخند برام واژه ی غریبیه.دیگه همه چیز برام غریبست.دیگه هیچ چیز باعث شادی من نمیشه.دیگه عشقم برام بی معنیه.انتظار داری چطور بخندم؟
دوست خوبم دلتنگم.همییییییییییینننننن!
شاد باشین.....

شیرین جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:27

سلام!
خوبی؟!
نوشته هات مثل همیشه به زیبایی گلهای همیشه بهار بود....
کامروا باشی دوست خوبم
همیشه به یادتم... به یادم باش

شیرین جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:38

من نمیدانم پشت آن کوه بلند چه اتفاقی رخ داده بود که حتی خورشید هم برای دیدنش به آنجا رفت...........کاش من هم به خودش می برد تا به آسمون تو بیام

مریم شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 19:55 http://akhe-del-e-man.blogsky.com

سلام
عشق مثله یک تیره که درست می خوره وسط قلب آدم نه می تونی درش بیاری نه می تونی بزاری بمونه اگه درش بیاری می میری اگه بزاری بمونه بازم می میری پس آخرش جون تو می گیره
من آپم
خوشحال میشم بهم سربزنی
موفق باشی
**یاحق**

عاشق تر از همیشه سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:59 http://yeganehastibakhsh.blogfa.com

بنام خدا
سلام
واقعا قشنگ بود.
فوق العاده است من که واقعا از متنتون خوشم اومد.
خوشحال میشم به منم سر بزنید
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد