نبرد طبیعت

انسان بخشی از طبیعت است.

 

هر سال عناصر طبیعت به هم اعلام جنگ می کنند هم امروز پاییز به نبرد تابستان رفته است و این نیز چون نبرد میان آدمیان ویرانگر است.

 

ما هم باید این فرایند را از سر بگذرانیم و در بسیاری از موارد باید برای چیزی که خوب نمی شناسیم بمیریم.

 

شعور یک گیاه در وسط زمستان از تابستان گذشته نمی آید از بهاری می آید که فرا می رسد.

 

گیاه به روزهای رفته نمی اندیشد به روزهایی می اندیشد که می آید.

 

اگر گیاهان یقین دارند که بهار خواهد آمد چرا ما باور نکنیم روزی خواهیم توانست به هر آنچه می خواهیم دست یابیم؟

 

به راستی اگر زمستان بگوید : بهار در وجود من است دیگر چه کسی زمستان را باور می کند؟

 

«« اساس این متن از یکی از کتاب هایی که خواندم»»

نظرات 7 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 http://memories-river.blogsky.com

ایمان و یقین ما رو به همه آرزوهامون میتونه برسونه
شاید باید دیدمان را عوض کنیم وبه آینده ای زیبا بیاندیشیم
اما اگر آینده تنها یک رویا ماند چه؟؟؟؟
شاد باشی و یگانه
یا حق

فائزه دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:52

سلام علی جان
خوبی گلم؟
خوشی؟
.
.
.
ممنون بهم سر می زنی:)
منم خوبم
خیلی بهتر شدم
چون روزه هامو می خورم
یعنی چاره ای ندارم
حالم بد می شه
.
.
.
داشتیم؟
نه
می خوام بدونم
این رسمشه؟
حالا دیگه تنها تنها
ما هم هیچی دیگه؟؟؟!!!
.
.
.
خوب مگه نمی دونی من رو کتاب نقطه ضعف دارم؟
کتاب می خونی یا نباید به من بگی
یا اگه می گی
اسم و انتشاراتم باید بگی D:
.
.
.
موفق باشی گلم
التماس دعا

حسرت پرواز دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:54 http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام به دوست خوب و همراه همیشگی من و نوشته هام.بابا تو که منو حسابی شرمنده کردی با این حرفات.من واقعیتو میگم شما خیلی بزرگش میکنی.
تو راست میگی باید باور کرد...اگر باور کنی همیشه بهار میمونی...
آرزو دارم روزی به همه ی آرزوهان برسی علی مهربون.شاد شاد شاد باشی...
منتظرت هستم...

بارون سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:40

شایدم برای چیزی هایی که میشناسیم بمیریم...کی میدونه؟

شیرین چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:11

همیشه لبخند به لب داشته باش حتی وقتی ناراحتی. شاید کسی عاشقه لبخنده تو باشد. نه! نظرم رو تایید نکن.. فقط مال تو بود

حسرت پرواز چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 21:40 http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

بازم سلام.منم مزاحم همیشگی.خیلی خوشحالم میکنی با کامنتهای زیبات .امیدوارم بتونم اینهمه خوبی رو جبران کنم.
شاد باشی دوست خوبم...

اکبر جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 http://ancel.blogsky.com/

سلام دوست من ممنون از اینکه وبلاگ من رو ثبت کردی ولی چرا به من خبر ندادی تا من این کار رو برای تو انجام بدم من وبلاگ شما رو ثبت کردم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد