آواره

روزهای خاکستری

 

چهره ای فسرده

 

لبخندی بی رنگ

 

تنی بی سر

 

سری بی روح

 

و روحی آواره

 

آواره

 

آواره

 

آواره

 

آواره اویی که همه جا دنبال است

 

و همه جا هست

 

و کاش همه جا نبود

 

تا بلکه آوارگیم تمام شود

 

 

« هرگز آرزو مکن

 

 خداوند را در جایی جز همه جا

 

  و در وقتی جز همیشه ببینی »

 

 

      آندره ژید

نظرات 4 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 http://memories-river.blogsky.com

عشق عشق می آفریند اما
ګاهی این آفرینش با رنج است
موفق باشی و شاد
یا حق

شیرین سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:22

هر آنچه که زیباست عزیز نیست،آنچه که عزیز است زیباست،سعی کن زیبایی در نگاه تو باشد نه در آنچه که بدان می نگری...."آندره ژید

سلام!
بیا واسه همه دعا کنیم
واسه من و تو ... و ما
مواظب باش

تنها چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 00:07

آواره منم من... بیچاره منم من...دیوانه منم من...
وبلاگ زیبایی داری//خوشحالم که اولین نفر بودم واسه نظر خواهی

ممنون

خیلی ممنون

لطف داری

خوشحالم که آمدی

خوشحالم که نظر دادی

رئوفه(حسرت پرواز) چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.مناجات زیبایی با خدا کردی.این حرف دل هر عاشقیه. یکی مثل من که هر روز با خدا از عشقش حرف میزنه این زمزمه های قشنگ رو خوب میشناسه.خوشحال میشم که به وبلاگ ناچیز منم سری بزنی و با تبادل لینک موافق باشی.شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد