چرا؟

اگر هنوز زنده ایم

 

 

شاید

 

 

شاید

 

 دلیلش این است که

 

 

به جایی که باید نرسیده ایم

 

 

و

 

 

 

به مرگ فکر می کنم

 

 

چون

 

 

هنوز زنده ام.

نظرات 7 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام علی جان
پس واقعا به خاطر این استعداد بهت تبریک میگم
امیدوارم همینجوری ادامه بدی

عصری است غریب و آسمان دلگیر است افسوس برای دل سپردن دیر است هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت عیب از من و توست ، عشق بی تقصیر است!

هستی چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:35

شایدم رسیدیم و جرات ابرازش و نداریم یا شهامت قبول واقعیت رو....

رضا چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:56

چه خوشگل شدی امشب فدات شم.
حرف حقم که جواب نداره.

فائزه پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:36 http://myrealylife.blogsky.com/

سلام گلم
چقدر شعرهات قشنگن:)
دوسشون دارم

سارا خانم پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:11 http://biriaaa.blogsky.com/

سلام رفیق
...........خیلی قلقلک شدم
متنت یک طوری درگیرم کرد
.................سووال جالب...............
بیا سراغم به فکر نیازمندم
به اینکه ....................
نمیدونم
موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:33

حمید شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:43

سلام علی جووووووووووووون امشب بالاخره رضا و ارش به من اجازه ی استفاده از سیستوم زا دادند
اما در مورد شعرهات:چوخ گزل دلار یعنی خیلی قشنگ میباشند
ای سعدی رامفر با ما تو چه کردی؟
ابیات تو ما را مجنون نموده................................
امیوارم بتونی جای خالیه مرحوم محتشم کاشانی را پر کنی
امضا؛فرااااااااااااااااااااااااااااااادنبه محفوظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد